W ciągu dwóch miesięcy bieżącego roku Foodpanda pojawiła się w ośmiu nowych krajach – obecnie z usług serwisu można już korzystać w 40 krajach. Wśród wszystkich inwestycji z portfela inkubatora Rocket Internet Foodpada rozwija się najszybciej.
Ponadprzeciętna dynamika ekspansji na rynku Europy Centralnej i Wschodniej jest dla nas dowodem na to, że nasz region jest niezwykle istotny w rozwoju całej firmy. Z początkiem roku serwis i aplikacja mobilna Foodpanda zostały uruchomione w Algierii, Azerbejdżanie, Bułgarii, Chorwacji, Serbii, a także w Libanie, Ugandzie i Kazachstanie – powiedział Piotr Łagowski, Dyrektor Zarządzający Foodpanda na rynki CEE
Obecnie Foodpanda współpracuje z ponad 22 tysiącami restauracjami. Do tej pory właściciele startupu zgromadzili łącznie 48 mln dolarów w dofinansowaniu pochodzącym z funduszy inwestycyjnych venture capital, m.in. Investment AB Kinnevik i Phenomen Ventures.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.