Startuje Sage Challange dla startupów

Opublikowano: 16 lutego 2015. Kategoria: Startupy. Tagi: , ,

Sage Challange jest dość nietypowym konkursem skierowanym m.in. dla startupów. Aby wziąć udział w konkursie należy odpowiedzieć na pytanie „Dlaczego Twoja praca jest Twoją pasją?”. Zgłoszenia można wysyłać do 13 marca.

Autorzy najciekawszych odpowiedzi zostaną zaproszeni do kolejnego etapu, polegającego na nagraniu krótkich filmików prezentujących ich historie i osiągnięcia. Zwycięzcę wskażą internauci oddając swoje głosy Facebooku.

Ideą Sage Challenge jest promowanie przedsiębiorców, którym udało się stworzyć biznes od zera i którzy odnieśli sukces. Poprzez takie przykłady chcemy inspirować innych ludzi do działania. Pokazać, że założenie biznesu może być drogą do sukcesu i realizacji własnych pasji i ambicji – powiedziała Iwona Jacks, dyrektor marketingu w Sage.

Zwycięzca Sage Challenge otrzyma 6-miesięczny dostęp do dowolnie wybranego biura z ponad 2 000 dostępnych na całym świecie lokalizacji. Nagrodą alternatywną jest wygrana pieniężna 10 000 zł, którą zwycięzca będzie mógł zainwestować np. w rozwój firmy.

Michał Kędziora (Mr. Vintage), Basia Ritz (laureatka Master Chefa) oraz Basia Sołtysińska i Radek Kotarski (właściciele LifeTube) to bohaterowie pilotażowych filmów Sage Challenge.

Zaprosiliśmy trzech właścicieli małych firm, którzy zmienili pasję w biznes, aby przedstawili swoje firmy i pokazali, że chcieć, znaczy móc. Mamy nadzieję, że ich opowieści staną się także inspiracją dla kolejnych młodych przedsiębiorców – dodała Iwona Jacks.

Organizatorem Sage Challenge jest firma Sage – producent oprogramowania wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem dla małych i średnich firm.

Więcej informacji o konkursie na stronie http://www.sage.com.pl/sagechallenge

Sylwester KozakStartuje Sage Challange dla startupów

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.