W ostatnich latach dostrzec można wzrost ilości portali oferujących darmowe kody rabatowe oraz informacje o promocjach i wyprzedażach w markowych sklepach. Strony te zarabiają na „skutecznych poleceniach” produktów, a więc otrzymują prowizje od transakcji w sklepie internetowym znanej marki. Do grona liderów dołączył w ostatnim czasie portal Rabatio.com.
Rabatio.com powstał pod koniec 2017 roku i od samego początku właściciele postawili na mocny marketing internetowy. Zaledwie po 2 latach działalności portal dołączył do grona liderów w branży. Obecnie notuje 6-cyfrowy wynik jeśli chodzi o ilość ruchu organicznego i jest w ścisłej czołówce na tysiące słów kluczowych. Jak zapowiadają właściciele Rabatio.com to nie koniec ekspansji. Cele są wysokie.
Dlaczego portale z kodami rabatowymi są tak popularne?
Fenomen portali tego typu w ostatnich latach nie wziął się znikąd. Sprzyjający rozwój rynku e-commerce i przeniesienie zakupów do Internetu, sprawia, że sieci afiliacyjne rosną na znaczeniu, a przy nich wszyscy wydawcy blogów, portali i innych serwisów, którzy mają pomysł na wsparcie sprzedażowe znanych marek. Konsumenci lubią tego typu portale przede wszystkim za szybką informację. Przeglądając Rabatio.com możemy przejrzeć setki promocji w znanych sklepach online. Szukając na przykład pierścionka czy kolczyków dla narzeczonej, możemy wejść w kategorię Biżuteria i naszym oczom ukaże się szereg aktualnych promocji i kodów rabatowych, dzięki którym zaoszczędzimy swoje pieniądze przy zakupach. Jest to o tyle ułatwienie, że mamy dostęp do zniżek w takich sklepach jak W.Kruk, Svarowski, Apart, YES czy Pandora. A wszystko to w jednym miejscu. Możemy skorzystać szybko i sprawnie, a to jest dzisiaj najważniejsze.
Szeroka oferta sklepów
Duże znaczenie w przypadku portali z kodami rabatowymi ma nie tylko wygodne poruszanie się po stronie i porównywanie w krótkim czasie setek ofert, ale również ilość partnerów. Zasadniczo im więcej tym lepiej. Jeśli użytkownicy kupując na przykład słuchawki nauszne nie będą mieli do wyboru zaledwie kilku sklepów, a portal zadbał o współpracę z wieloma partnerami, tym większa szansa na udane zakupy dla potencjalnych klientów.
Darmowe kody rabatowe
Osoba przeglądająca portal może całkowicie za darmo skorzystać z pojawiających się na nim kodów rabatowych do sklepów. Zniżkę można pozyskać właśnie dzięki współpracy danego portalu ze znaną marką, która zgadza się na publikowanie całkowicie za darmo swoich kodów rabatowych. Zyskują na tym wszyscy: Właściciele sklepu online sprzedają towar, kupujący otrzymują zniżkę na zakupy, a właściciele portalu otrzymują prowizję od sprzedaży. Darmowe kody rabatowe nie są zatem żadną sztuczką ani oszustwem. To na prawdę działa i branża cały czas się rozwija.
Przejrzysta nawigacja
Właściciele Rabatio.com postawili na bardzo przejrzystą nawigację po portalu. Już od samego wejścia na stronę, wiemy co mamy zrobić, aby pozyskać ważne dla nas informacje. Portal nie przytłacza ilością reklam i przycisków, a wszystko jest dobrze posegregowane. Zdaniem użytkowników ten czynnik bardzo często decyduje o wyborze ulubionego portalu z kodami rabatowymi.
Wpisy promowane
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
- Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie przy okazji tworzenia kampanii ADS?W dzisiejszych czasach obecność w internecie jest kluczowa dla każdej firmy, która chce rozwijać swoją działalność i zwiększać liczbę klientów. ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.