Szukasz solidnego partnera do wsparcia sprzedaży? To rozwiązanie jest dla Ciebie.

Każda firma na pewnym etapie swojej działalności musi zmierzyć się z koniecznością wsparcia sprzedaży. Może to dotyczyć zarówno poprawienia zysków, pozyskania nowych klientów, czy też wzmocnienia lojalności obecnych. Współczesne zmiany rynkowe to czas ciągłych wyzwań, z którymi muszą mierzyć się firmy walczące o swoją pozycję i stabilizację na rynku.

Szukanie nowoczesnych rozwiązań

customer crossword handwritten on tablet PC
customer crossword handwritten on tablet PC

Szybkie tempo życia, a także rozwój nowoczesnych technologii wymuszają na właścicielach przedsiębiorstw dostosowywanie używanych metod do zmian i oczekiwań klientów. Z tego też powodu poszukują oni pomocy w opracowywaniu skutecznych sposobów wsparcia sprzedaży uwzględniających nowoczesne rozwiązania takie jak platformy on-line, które organizatorom ułatwiają zarządzanie przedsięwzięciem, a klientom pozwalają na aktywne i wygodne uczestnictwo w nim.

Skuteczne i uwzględniające nowoczesne rozwiązania kompleksowe programy wsparcia sprzedaży proponuje firma Sodexo będąca światowym liderem w tym zakresie. Działające w krajach całego świata przedsiębiorstwo, dzięki swojemu ogromnemu, wieloletniemu doświadczeniu, każdego dnia poprawia życie milionów klientów. Przedsiębiorstwo kierujące się otwartością na nowe rozwiązania oraz wymianą doświadczeń pomiędzy pracownikami to doskonały, solidny partner, który dostarczy niezbędnej pomocy podczas przygotowania i wdrażania programu wsparcia sprzedaży.

Solidny partner – Sodexo

Kompleksowe programy firmy Sodexo obejmują poszczególne etapy opracowania i przeprowadzenia udanej akcji, które pozwalają na oszczędność czasu i pieniędzy. Dzięki profesjonalnemu wsparciu i pomocy specjalistów Sodexo, przedsiębiorca nie musi sam wyszukiwać niezbędnych do skutecznego przeprowadzenia programu informacji (np. za pomocą Internetu), a płacąc za osiągnięte efekty, a nie obsługę przedsięwzięcia, obniża koszty inwestycji.

Ponadto firma Sodexo podczas opracowywania kompleksowych programów sprzedaży kieruje się rozwiązaniami indywidualnie dobieranymi do potrzeb klienta. Obejmuje to zarówno samo projektowanie programu, określenie grupy docelowej i przydzielenie poszczególnym uczestnikom zadań, jak również rozbudowane narzędzia komunikacyjne. Pozwalają one na szybką i skuteczną wymianę informacji pomiędzy uczestnikami, a organizatorem. Należą do nich:

  • e-mail,
  • wiadomość SMS,
  • formularz kontaktowy dostępny na stronie www,
  • platforma on-line.

Wybór określonego narzędzia uwarunkowany jest oczekiwaniami klienta. Wspomniana platforma on-line to nowoczesne rozwiązanie, które, oprócz komunikacji, pełni też inne ważne funkcje. Przede wszystkim za jej pomocą uczestnicy mogą śledzić swoje postępy (konto uczestnika), a także mają dostęp do obszernego katalogu nagród, który przez cały czas jest dostępny on-line.

Dzięki temu rozwiązaniu mogą oni również bez problemu wymieniać zgromadzone punkty na nagrody – za pośrednictwem różnych urządzeń mobilnych w dowolnym miejscu. Zapewnia to uczestnikom niebywałą wygodę, podnosząc jednocześnie atrakcyjność całego programu. Dzięki platformie sam organizator ma możliwość bieżącego monitorowania przebiegu akcji i nanoszenia potrzebnych zmian w trakcie trwania programu.

Specjaliści Sodexo nie zapomnieli też o spersonalizowanej gratyfikacji, która odgrywa znaczącą rolę w efektywności przedsięwzięcia. Przygotowany przez nich katalog nagród, uwzględniający indywidualne potrzeby uczestników, obejmuje aż 1500 pozycji – każdy biorący udział w programie sam wybiera, o jaką nagrodę walczy.

W programach zastosowano także doskonałe rozwiązanie logistyczne, gwarantujące dostawę nagrody bezpośrednio pod wskazany przez uczestnika adres. Dzięki takiemu indywidualnemu podejściu do klienta, ma on poczucie docenienia i partnerstwa, co skutkuje budowaniem jego przywiązania do marki.

Zastosowanie programów wsparcia sprzedaży to doskonała alternatywa dla drogich i mało skutecznych kampanii reklamowych, które są w dodatku dość ryzykowną inwestycją. Wybierając rozwiązania firmy Sodexo, zyskujemy pewność realizacji zamierzonych celów w oparciu o solidne fundamenty doświadczania jednego z najlepszych na rynku partnerów wsparcia sprzedaży.

Duży ciekawych informacji na temat zwiększania lojalności wśród klientów znajdziecie Państwo w naszej sekcji baza wiedzy pod adresem http://sodexolojalnosc.pl/baza-wiedzy/.

Wpisy promowane

Wydarzenia

4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top