Trzy nowe programy kanału Kuchnia.tv
Z początkiem kwietnia ruszyła kampania promująca trzy nowe programy kanału Kuchnia.tv: „Teraz Brygida!”, „Adam po pracy”, „Ministerstwo Żywności Jamiego Oliviera”.
Z początkiem kwietnia ruszyła kampania promująca trzy nowe programy kanału Kuchnia.tv: „Teraz Brygida!”, „Adam po pracy”, „Ministerstwo Żywności Jamiego Oliviera”.
Paweł Lebiedziński od pierwszego kwietnia obejmuje stanowisko Dyrektora Sprzedaży w Novem.
Niecałe cztery miesiące działalności, 100 tys. użytkowników, 350 recenzji, 5500 gier w bazie, 12 tysięcy screenów z gier, 1362 plików wideo do obejrzenia. Najmłodszy zawodnik na rynku portali o grach – Gaminator.pl – rozwija się coraz szybciej. – Tak szybki rozwój możliwy jest dzięki współpracy profesjonalnej redakcji Gaminatora z pasjonatami gier. Sama redakcja nie zdołałaby
Z dniem 12 czerwca, tuż za kampanią „Dni Otwartych” ruszyła kampania wizerunkowa nowego Peugeot 207, następcy modelu 206. Kampanię, która potrwa do 30 czerwca, prowadzi agencja K2. Kampania ma na celu podkreślenie samego charakteru oraz rozlicznych walorów tego zjawiskowego „lwa”. Wśród nich wymienić należy niezrównany komfort, dynamiczne silniki, szklany dach, dwustrefową klimatyzację, czy nawet dyfuzor
25 maja br. działalność operacyjną rozpoczął nowy dom mediowy ACR S.A. , specjalizujący się w planowaniu i realizacji kampanii reklamowych w Internecie. Założycielem i głównym udziałowcem spółki jest K2 Internet S.A. , a jej Dyrektorem Zarządzającym została Jolanta Zaczek, wcześniej odpowiedzialna za strategiczne wykorzystanie Internetu w komunikacji marketingowej największych firm w zespole Media Contacts (część
Media Contacts podobnie jak w latach ubiegłych postanowiło podsumować kampanie realizowane w polskim Internecie z wykorzystaniem unikalnego w skali europejskiej systemu Artemis. System monitoruje kampanie internetowe z poziomu ich skuteczności mediowej, brandingowej oraz biznesowej. Pomiarem objętych jest ponad 95% kampanii realizowanych przez Media Contacts. Badaniem objęty został okres od 1 stycznia do 30 czerwca 2004
Rośnie skuteczność komunikacji internetowej w Polsce więcej »
Media Contacts wygrało przetarg na obsługę budżetu mediowego IKEA w Internecie. Firma Media Contacts od blisko 2 lat współtworzyła strategie mediowego wykorzystania Internetu w komunikacji IKEA i realizowała kampanie reklamowe online. Wysoka efektywność Nowego Medium przyczyniła się do zwiększenia udziału Internetu w ogólnym media mixie IKEA. W związku z rosnącą rolą Internetu w komunikacji marketingowej
Media Contacts wygrało przetarg na obsługę budżetu IKEA więcej »