Media Contacts

XHTML'owa kampania reklamowa w wp.pl

Od 13 do 16 kwietnia na stronie głównej portalu Wirtualna Polska realizowana jest kampania reklamowa promująca nowy model samochodu Peugeot 307cc. Jest to jedna z najbardziej zaawansowanych technologicznie akcji promocyjnych, jakie były dotychczas prowadzone na stronach portalu. W kampanii wykorzystano technologię XHTML. Interakcja użytkownika z reklamą powoduje min. zmianę koloru tła strony w zależności od […]

XHTML'owa kampania reklamowa w wp.pl więcej »

Nowy Mediacontacts.com

Został właśnie uruchomiony nowy serwis internetowy mediacontacts.com. Oprócz wiadomości korporacyjnych, strona prezentuje informacje dotyczące działalności oddziałów Media Contacts w poszczególnych krajach m. in. w Polsce. W prosty sposób można wyszukać Case Study z kampanii przeprowadzonych na rynkach międzynarodowych oraz listę głównych klientów obsługiwanych w danym Państwie. Z poziomu polskiej strony mediacontacts.pl, na szczególną uwagę zasługuje

Nowy Mediacontacts.com więcej »

7 dni Mistral w sieci

11 marca 2003 firma Peugeot Polska rozpoczęła internetową prezentację modeli z serii limitowanej Mistral. Kampania, do której kreacja przygotowana została przez agencję OS3 multimedia ma na celu zainteresowanie potencjalnych nabywców letnią serią limitowaną Peugeot. Seria Mistral obejmuje trzy modele Peugeot: 206, 307 oraz 406 w specjalnej cenie, wyposażone standardowo miedzy innymi w klimatyzację. Skierowane są

7 dni Mistral w sieci więcej »

MediaContacts w Europie

Media Contacts, interaktywny oddział firmy Media Planning Group (MPG), rozpoczyna swoją działalność w Niemczech. Polski oddział Media Contacts widzi w tym wydarzeniu szansę na przeniesienie współpracy z klientami obsługiwanymi w Niemczech również na rynek polski. Wraz z otwarciem biura w Niemczech, Media Contacts zakończył proces wchodzenia na czołowe rynki europejskie, co pozwoli firmie oferować usługi

MediaContacts w Europie więcej »

Kampania IKEA w Internecie

Agencja interaktywna K2 przygotowała kampanię w Internecie dla letniej wyprzedaży w sieci sklepów IKEA. Głównym celem kampanii jest poinformowanie internautów o sezonowej wyprzedaży organizowanej przez sieć sklepów IKEA. Ma ona zachęcić klientów do wizyty w sklepach i skorzystania z promocji. Dodatkowym zadaniem jest zwiększenie częstotliwości odwiedzin i oglądalności serwisu http://www.ikea.pl. Grupę docelową stanowią osoby w

Kampania IKEA w Internecie więcej »

Scroll to Top