Tassky – grupowe listy zadań

Twórcy Tassky, nowej, wieloplatformowej aplikacji do zarządzania listami rzeczy do zrobienia, mają duże ambicje i pomysł na biznes. A my jesteśmy na tak! Zapraszamy do naszej recenzji!

Dzięki Tassky dobrze zorganizujesz pracę indywidualną i zespołową, zadbasz o skuteczną komunikację oraz szybkie reakcje na pojawiające się trudności podczas realizacji zadań – czytamy na stronie projektu.

Projekt Tassky został zrealizowany przez poznańską firmę MDA Group. Tassky tworzy siedmioosobowy zespół. O serwisie rozmawiamy z Pawłem Jurdeczką.

Pomysłodawcami projektu są Krzysztof Janiak i Mateusz Sitarz. Działali wcześniej w branży reklamowej, a kiedy ich firma zaczęła się rozwijać poszukiwali narzędzia ułatwiającego organizację pracy. Dostępne rozwiązania nie spełniały do końca ich oczekiwań. Postanowili więc przygotować autorskie narzędzie – powiedział pan Paweł.

Tassky dofinansowany jest ze środków europejskich. Przygotowania do uruchomienia obecnie funkcjonującej wersji projektu trwały ponad rok.

Historia i testy

Na etapie przedpremierowym rozdane zostały konta testowe 12 użytkownikom indywidualnym oraz 10 firmom – w tym dwom dużym korporacjom. Do testów zapraszani są obecnie kolejni użytkownicy.

Jak mówią twórcy, do końca roku planowane działania obejmują pozyskanie minimum jednego klienta strategicznego oraz około 40 kont (co najmniej połowa z nich z ilością użytkowników powyżej 10 osób). Obecnie projekt pozostaje w zamkniętej wersji beta, a osoby chcące z niego skorzystać powinny skontaktować się z administratorami. Otwarcie serwisu odbyć ma się jeszcze przed końcem roku.

Wyróżnikiem Tassky mają być szybkie i sprawne działanie, prosty i ładny interfejs, koncentracja na najważniejszych z punktu widzenia użytkownika funkcjach, wieloplatformowość oraz możliwość pracy grupowej. A jak jest w praktyce?

Tassky – grupowe listy zadań 1

Wersja webowa

Tassky oferuje obecnie wersję przeglądarkową oraz aplikację dla iPhone’a. Centralną częścią pierwszej z nich jest pole dodawania nowego zadania do zrobienia. Oprócz tytułu określić możemy datę, kategorię oraz użytkowników, którym zadanie zostanie przydzielone. Jest również możliwość oznaczenia zadania jako priorytetowe.

Poniżej pola dodawania zadania znajduje się lista rzeczy do zrobienia. Każdą z pozycji można rozwinąć, edytować i komentować. Aby zakończyć zadanie należy oznaczyć  je „haczykiem” w polu przy tytule.

Tassky ma również opcję generowania raportów. Określić można daty, użytkowników, kategorie i tryb zadań (do wykonania i wykonane). Serwis przygotuje odpowiedni dokument w formacie PDF.

W ustawieniach aplikacji określić możemy m.in. ilość wyświetlanych na stronie głównej zadań, wybrać format ich sortowania, zdecydować się na powiadomienia mailowe dotyczące nowych zadań czy komentarzy. Jest tu również możliwość zarządzania grupą i jej użytkownikami (mianowanie administratorem, wysyłanie zaproszeń) oraz podgląd posiadanego pakietu i historii płatności.

Tassky umożliwia również synchronizację z kalendarzem Google.

Aplikacja dostępna jest w języku polskim i angielskim. Twórcy mają plany wprowadzić kolejne wersje językowe, a po premierze wersji mobilnych skupić się na międzynarodowej ekspansji.

Wersja mobilna

Obok aplikacji webowej dostępna jest również wersja Tassky dla systemu iOS. Po zalogowaniu się następuje synchronizacja, a użytkownik otrzymuje dostęp do zmian wprowadzonych w wersji przeglądarkowej.

Tassky – grupowe listy zadań 2

Aplikacja składa się z następujących elementów: moje zadania, moje zadania (wykonane), zlecone zadania, zlecone zadania (wykonane) oraz kategorie. Jest również zakładka „o Tassky” i panel opcji, gdzie wybrać można format sortowania zadań według daty (rosnąco lub malejąco), informację wyświetlaną przy ikonie (nic, moje zadania, zadania zaległe, moje nieprzeczytane, nieprzeczytane zlecone) oraz maksymalną ilość wyświetlanych zadań.

Dodawanie rzeczy do zrobienia nie różni się bardzo od wersji przeglądarkowej. Można dodać tytuł, opis, określić kategorię, czas wykonania, priorytet czy użytkowników delegowanych do zadania.

Aplikacja jest darmowa i można pobrać ją z App Store. Trwają ostatnie prace nad podobną aplikacją dla systemu Android.

Wersja desktopowa

Prawdopodobnie jeszcze w tym roku zadebiutuje wersja desktopowa, przeznaczona dla użytkowników systemu Windows. Podobnie jak aplikacje mobilne będzie darmowa i będzie synchronizowała się z kontem użytkownika (więc także i planem abonamentowym) Tassky.

Jak mówi nam Paweł Jurdeczka, aplikacja posiadać będzie większość funkcji dostępnych w wersji webowej. Przeznaczona będzie przede wszystkim dla tych osób, które nie przepadają za korzystaniem z aplikacji poprzez przeglądarkę internetową.

Jak zarabiać?

Przychody serwisu bazować mają na opłatach abonenckich pobieranych od użytkowników. W zależności od czasu trwania abonamentu i ilości użytkowników w pakiecie, użytkownikowi oferowane są atrakcyjne rabaty, przekonują twórcy. Dostępna będzie także wersja darmowa – przeznaczona dla grupy dwuosobowej, w ramach jednej kategorii.

Na stronie głównej projektu dostępny jest cennik w postaci dwóch suwaków: wysokość abonamentu uzależniona jest od ilości użytkowników i czasu jego trwania. Przykład – cena dla 10 użytkowników na sześć miesięcy to 99,60 zł netto.

Obok abonamentu twórcy mają jeszcze jeden ważny pomysł na monetyzację, zdradza nam pan Paweł. MDA Group pracuje nad pakietem czterech lub pięciu aplikacji przeznaczonych dla małych i średnich przedsiębiorstw, którego ważną częścią są Tassky. Będzie tu także m.in. system TimeBenefit do zarządzania czasem pracy pracowników.

To tylko część recenzji. Całość znaleźć można na Wystartowali.pl.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top