startup

INKsearch otrzymuje ponad 2 miliony na rozwój

Są obecni w ponad 30 państwach, a ich misją jest zrewolucjonizowanie rynku tatuażu. Ten potencjał ponownie doceniły Fundusze KnowledgeHub i Czysta3.VS inwestując w polski startup INKsearch 2,1 miliona zł. Założyciele platformy zamierzają przeznaczyć pieniądze na ekspansję oraz inwestycję w sztuczną inteligencję Rewolucja w świecie tatuaży INKsearch to system rezerwacji dla studiów tatuażu i platforma bookingowa […]

INKsearch otrzymuje ponad 2 miliony na rozwój więcej »

Płoński Inkubator Talentów: startupy bardzo lokalne

Zgłosiła się do nas Fundacja Pracy Narodów, która właśnie wystartowała w Płońsku na Mazowszu (ok. 22,5 tys. mieszkańców) i prowadzi projekt „Płoński Inkubator Talentów”. Pierwszym dużym wydarzeniem dla inicjatywy będzie lokalna odsłona StartUp Europe Week. Pomyśleliśmy, że to dobra okazja, aby krótko porozmawiać o startupach na bardzo lokalnym poziomie.

Płoński Inkubator Talentów: startupy bardzo lokalne więcej »

PR w eCommerce: PR jako wsparcie dla startupów w branży e-commerce [1/5]

Kiedy firma rozpoczyna swoją działalność, jej głównym założeniem jest sprawić, aby usługi lub produkty przez nią oferowane dotarły do jak największej liczby klientów. Kluczem do sukcesu jest skutecznie przemyślany i tworzony wizerunek. Startup, który dopiero dąży do zdobycia zaufania ma przed sobą wiele wyzwań. Musi wziąć pod uwagę, że spotka się zarówno z pochwałami, jak i krytyką, szczególnie w internecie, który jest idealnym miejscem dla wszelkiej maści „hejterów”.

PR w eCommerce: PR jako wsparcie dla startupów w branży e-commerce [1/5] więcej »

Scroll to Top