IndaHash to nowatorski system, na którym jednocześnie skorzystać mogą indywidualni użytkownicy Instagrama oraz marki zainteresowane reklamą poprzez media społecznościowe. Warto wiedzieć, jak działa indaHash, w jaki sposób zarobić poprzez tę platformę bądź wypromować własną firmę.
Jak działa indaHash?
Platforma indaHash to zautomatyzowane narzędzie pozwalające na szybkie nawiązanie kontaktu pomiędzy markami, które chcą promować się w sieci, a osobami, które mogą im w tym pomóc. Sama współpraca pomiędzy reklamodawcami a użytkownikami mediów społecznościowych, w tym przypadku Instagrama, nie jest niczym nowym. Do tej pory jednak firmy lub agencje reklamowe musiały samodzielnie wyszukiwać influencerów, czyli osoby, których profil śledzony jest przez dużą grupę odbiorców. Konieczne było także negocjowanie warunków współpracy oraz indywidualne przygotowywanie umów. IndaHash to sposób na uproszczenie tej procedury, dzięki któremu znacznie ograniczone zostaną formalności. Jasne, uniwersalne zasady pozwolą w szybki sposób wdrażać kampanie reklamowe. Platforma stanowić będzie również atrakcyjne źródło zarobków dla kreatywnych osób, chcących dzielić się swoimi pasjami z internetową społecznością.
Na Instagramie można zarobić!
Aby zacząć zarabiać poprzez technologię indaHash, należy posiadać konto na Instagramie. Profil musi być obserwowany przez minimum 700 osób – warto wiedzieć, że im więcej mamy followersów (osób obserwujących profil), tym większą mamy szansę wziąć udział w ogłaszanych kampaniach reklamowych i tym więcej możemy zarobić. Nasze konto na Instagramie musi także przejść weryfikację. Po spełnieniu tych podstawowych wymogów zaczniemy otrzymywać powiadomienia o rozpoczynających się kampaniach reklamowych. Jeśli zdecydujemy się wziąć udział w akcji i dokonamy odpowiedniej deklaracji, jesteśmy zobowiązani do wywiązania się z umowy w określonym terminie. Zadanie, które należy wykonać, opisane jest szczegółowo przez zleceniodawcę. Określona jest zarówno zawartość zdjęcia, które musimy wrzucić na Instagrama, jak i treść opisu (@tag, #hashtag). Każdy dodany przez nas post przechodzi weryfikację i zostaje zatwierdzony lub odrzucony przez moderatora indaHash. Warto wiedzieć, że jeśli nie wywiążemy się z zadania mimo zdeklarowanego udziału, dostaniemy żółtą kartkę. Dwie takie kary wiążą się z zawieszeniem konta na rok. Środki, które zbierają się nam na koncie za udział w kolejnych kampaniach reklamowych, wypłacone zostaną dopiero po przekroczeniu kwoty 50 zł.
IndaHash pomoże w promocji marki
Platforma indaHash to doskonały sposób na reklamę. Konfigurując kampanię reklamową, możemy zdecydować, poprzez jakie osoby (wiek, płeć, kraj, zainteresowania, ilość followersów) będzie promowana nasza marka. Dzięki temu dotrzemy do osób naprawdę zainteresowanych prezentowaną przez wybranych influencerów tematyką. Co więcej, dzięki indaHash nawiązanie współpracy będzie szybkie i proste jak nigdy wcześniej.
IndaHash to nowoczesna technologia, łącząca użytkowników Instagrama oraz marki, poszukujące dobrego sposobu na reklamę. Na platformie skorzystają zarówno firmy, jak i osoby zarabiające w sieci.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.