IndaHash to nowatorski system, na którym jednocześnie skorzystać mogą indywidualni użytkownicy Instagrama oraz marki zainteresowane reklamą poprzez media społecznościowe. Warto wiedzieć, jak działa indaHash, w jaki sposób zarobić poprzez tę platformę bądź wypromować własną firmę.
Jak działa indaHash?
Platforma indaHash to zautomatyzowane narzędzie pozwalające na szybkie nawiązanie kontaktu pomiędzy markami, które chcą promować się w sieci, a osobami, które mogą im w tym pomóc. Sama współpraca pomiędzy reklamodawcami a użytkownikami mediów społecznościowych, w tym przypadku Instagrama, nie jest niczym nowym. Do tej pory jednak firmy lub agencje reklamowe musiały samodzielnie wyszukiwać influencerów, czyli osoby, których profil śledzony jest przez dużą grupę odbiorców. Konieczne było także negocjowanie warunków współpracy oraz indywidualne przygotowywanie umów. IndaHash to sposób na uproszczenie tej procedury, dzięki któremu znacznie ograniczone zostaną formalności. Jasne, uniwersalne zasady pozwolą w szybki sposób wdrażać kampanie reklamowe. Platforma stanowić będzie również atrakcyjne źródło zarobków dla kreatywnych osób, chcących dzielić się swoimi pasjami z internetową społecznością.
Na Instagramie można zarobić!
Aby zacząć zarabiać poprzez technologię indaHash, należy posiadać konto na Instagramie. Profil musi być obserwowany przez minimum 700 osób – warto wiedzieć, że im więcej mamy followersów (osób obserwujących profil), tym większą mamy szansę wziąć udział w ogłaszanych kampaniach reklamowych i tym więcej możemy zarobić. Nasze konto na Instagramie musi także przejść weryfikację. Po spełnieniu tych podstawowych wymogów zaczniemy otrzymywać powiadomienia o rozpoczynających się kampaniach reklamowych. Jeśli zdecydujemy się wziąć udział w akcji i dokonamy odpowiedniej deklaracji, jesteśmy zobowiązani do wywiązania się z umowy w określonym terminie. Zadanie, które należy wykonać, opisane jest szczegółowo przez zleceniodawcę. Określona jest zarówno zawartość zdjęcia, które musimy wrzucić na Instagrama, jak i treść opisu (@tag, #hashtag). Każdy dodany przez nas post przechodzi weryfikację i zostaje zatwierdzony lub odrzucony przez moderatora indaHash. Warto wiedzieć, że jeśli nie wywiążemy się z zadania mimo zdeklarowanego udziału, dostaniemy żółtą kartkę. Dwie takie kary wiążą się z zawieszeniem konta na rok. Środki, które zbierają się nam na koncie za udział w kolejnych kampaniach reklamowych, wypłacone zostaną dopiero po przekroczeniu kwoty 50 zł.
IndaHash pomoże w promocji marki
Platforma indaHash to doskonały sposób na reklamę. Konfigurując kampanię reklamową, możemy zdecydować, poprzez jakie osoby (wiek, płeć, kraj, zainteresowania, ilość followersów) będzie promowana nasza marka. Dzięki temu dotrzemy do osób naprawdę zainteresowanych prezentowaną przez wybranych influencerów tematyką. Co więcej, dzięki indaHash nawiązanie współpracy będzie szybkie i proste jak nigdy wcześniej.
IndaHash to nowoczesna technologia, łącząca użytkowników Instagrama oraz marki, poszukujące dobrego sposobu na reklamę. Na platformie skorzystają zarówno firmy, jak i osoby zarabiające w sieci.
Wpisy promowane
- Co robić, aby się nie wypalić, pracując wiele lat w jednej firmie?Wieloletnia praca w jednej firmie najczęściej na tym samym stanowisku może prowadzić do wypalenia, wskutek czego stracisz cały zapał do ...
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.