Raport „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2020”. Jak pandemia wpływa na zakupy w internecie?

Opublikowano: 24 czerwca 2020. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Piąta edycja raportu, wzbogacona w tym roku została o informacje na temat wpływu COVID-19 na zachowania zakupowe Polaków. Badanie i raport wykonała agencja badawcza Mobile Institute na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej.

Dawid ZarazińskiRaport „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2020”. Jak pandemia wpływa na zakupy w internecie?

Jak wejść w model omnichannel? [RAPORT]

Opublikowano: 26 kwietnia 2016. Kategoria: Rynek. Tagi:

Integracja kanałów sprzedaży jest jednym z największych wyzwań i zarazem najbardziej pożądanych rozwiązań, z jakimi muszą poradzić sobie detaliści. Jak skutecznie wdrożyć strategię wielokanałową w sklepie? Jakie technologie realnie wpływają na sukces kanału omnichannel? Jakie są zachowania i doświadczenia wielokanałowe konsumentów? Na te pytania między innymi odpowiadają eksperci e-Izby w nowym Poradniku e-Commerce Polska: Jak wygląda wejście sklepu w model omnichannel?

Dawid ZarazińskiJak wejść w model omnichannel? [RAPORT]