Raport mGenerator.pl: W 2014 będzie rokiem m-commerce

Opublikowano: 17 stycznia 2014. Kategoria: Marketing i reklama Sklepy internetowe. Tagi: ,

Według raportu przygotowanego przez mGenerator.pl 2014 rok będzie zdecydowanie należał do segmentu zakupów mobilnych. Wśród innych zmian na rynku autorzy wskazują upowszechnienie płatności mobilnych, inteligentnych cen czy przenoszenie sklepów wirtualnych do tradycyjnych placówek. Według szacunków wartość tego sektora podwoi się i zbliży w tym roku do miliarda złotych.

Sylwester KozakRaport mGenerator.pl: W 2014 będzie rokiem m-commerce

Dlaczego ufamy serwisom i mediom społecznościowym?

Opublikowano: 25 sierpnia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Najnowsze badania wskazują, że ponad ¼ internautów najbardziej ufa znajomym blogerom. Z kolei najmniejszym zaufaniem cieszą się krótkie newsy umieszczane przez nieznajomych na mikroblogach takich jak Twitter czy Blip – wierzy im jedynie co dwudziesty internauta.

Hanna LaskowskaDlaczego ufamy serwisom i mediom społecznościowym?

PR w internecie – skuteczne narzędzie budowy wizerunku?

Opublikowano: 14 kwietnia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Internet to więcej niż media – to świetny kanał bezpośredniej, dwustronnej komunikacji z odbiorcami. Prowadzi się w nim rozmowę, więc szybki i… szczery feedback jest w pełni dozwolony. W tym tkwi zarówno największa siła, jak również największe zagrożenie w przeprowadzaniu kampanii e-PR.

Hanna LaskowskaPR w internecie – skuteczne narzędzie budowy wizerunku?