Daty i lokalizacja:
14-15.07.2010- Warszawa, DAGO Centrum
21-22.07.2010 – Wrocław, Mercure Wrocław Panorama
Laboratorium Innowacji w biznesie Skylab (www.sky-lab.pl) zaprasza na dwudniowe warsztaty „48h z Internetem”.
Skierowane są one do tych, którzy chcą nabyć nowe kompetencje biznesowe w oparciu o działania w Internecie. Część prowadzona na żywo jest połączona z komplementarną częścią w Internecie, która będzie pracować przez 48h bez przerwy. Organizatorzy przekonują, że otwierają firmy i marki na nowe przestrzenie komunikacji biznesowej.
Dlaczego warto?
Największe światowe marki & Ty – czyli ucz się Internetu od najlepszych. Dowiesz się jak za darmo pokazać swoją markę 4 mln Internautom – przekonują organizatorzy.
Warsztaty prowadzi Marcin Osman, który prezentował stanowisko Internautów w debacie z premierem Donaldem Tuskiem. Udział w szkoleniu ma gwarantować poznanie know how w zakresie praktycznego zarządzania kampaniami w Internecie.
Dla kogo?
- PR Manager/Director
- Marketing Manager/Director
- Kierowników ds. komunikacji
- Brand managerowie
- Samodzielni specjaliści odpowiedzialni za marketing i PR
Więcej informacji o projekcie oraz rejestracja na stronie sky-lab.pl
Kontakt:
Kinga Lasoń
Skylab Sales Manager
kom. 692 216 824
email: [email protected]
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.