E-learningowe kursy językowe to innowacyjne narzędzie służące do podnoszenia kwalifikacji pracowników oraz optymalizowania efektywności ich pracy. Korzyści płynących z e-nauki jest jednak znacznie więcej – przyjrzyjmy się im nieco bliżej.
E-learning – na czym polega?
E-learning, określany również mianem e-nauki, e-edukacji lub edukacji zdalnej, to forma nauczania z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informatycznych. Nauczanie w trybie e-learningu prowadzone jest za pośrednictwem internetu – zwykle przez przeglądarkę internetową. Uczestnicy kursów korzystają z komputerów stacjonarnych i laptopów, a coraz częściej również urządzeń mobilnych – tabletów i smartfonów.
Nowoczesna forma nauczania
Nowoczesne kształcenie w modelu e-learning to zyskująca na popularności alternatywa wobec tradycyjnych form nauczania. Dostępne dziś multimedialne technologie komputerowe pozwalają na naukę w dowolnym miejscu i czasie, bez fizycznej obecności w sali wykładowej. E-learning wykorzystywany jest nie tylko w nauczaniu dzieci i młodzieży – powszechne stają się zdalne zajęcia języka obcego dla pracowników firm z różnych branż.
Przedsiębiorstwa stawiające na rozwój muszą nadążać za dynamicznie zmieniającymi się nowymi technologiami – pozwala im na to oferta kursów językowych prowadzonych online. Szczególną popularnością cieszą się kursy języka angielskiego dla firm.
5 zalet nauki zdalnej języka angielskiego
Oszczędność czasu
Nauka angielskiego online to przede wszystkim znaczna oszczędność czasu – zarówno firmy, jak i jej pracowników. Do minimum ograniczone zostają czynności przygotowawcze, takie jak porównywanie ofert firm szkoleniowych czy organizacja przestrzeni do przeprowadzenia szkolenia. Szkolenia w takim trybie nie dezorganizują również pracy firmy – zajęcia, zamiast być prowadzone dla całej grupy jednocześnie, mogą odbywać się w dogodnym dla pracownika momencie i miejscu.
Redukcja kosztów
Oszczędność czasu idzie w parze z możliwością zredukowania kosztów szkolenia pracowników. Kursy językowe online pozwalają obniżyć do zera opłaty związane z wynajmem sal, dojazdem, a nawet zakwaterowaniem czy wyżywieniem pracowników w przypadku szkoleń poza siedzibą firmy. Istotne jest również, że ceny kursów online są bardzo konkurencyjne w porównaniu z kursami stacjonarnymi.
Angażująca forma zajęć
E-learning umożliwia prezentowanie wiedzy w wielu atrakcyjnych multimedialnych formach. Motywacje uczestników podnosi wykorzystanie wszelkich interaktywnych gier, materiałów video oraz ćwiczeń, które są wiele bardziej angażujące od tradycyjnych podręczników. Co nie bez znaczenia, możliwe jest ponowne odtworzenie poszczególnych elementów kursu i swobodne powtórzenie interesujących zagadnień.
Skuteczność nauki języka
Liczne badania dowodzą wysokiej skuteczności e-learningu. Proces szkoleniowy, dopasowywany jest zarówno do potrzeb danej organizacji pod względem zakresu, poziomu CEFR (od A1 do C2) czy intensywności kursu, jak również do możliwości i preferencji poszczególnych uczestników. Warto pamiętać, że zajęcia online minimalizują nieśmiałość, która występuje u wielu uczestników kursów stacjonarnych, a tym samym blokuje ich przed aktywnym udziałem w nauce. Komfort psychiczny, jak również niewielkie grupy biorące udział w kursach sprawiają, że nauka języka online jest o wiele bardziej efektywna.
Standaryzacja wiedzy
Olbrzymim plusem jest również powtarzalność szkoleń e-learningowych w ramach danej organizacji oraz możliwość sprawnego dystrybuowania materiałów. Dzięki temu proces nauczania przebiega sprawnie i w pełni odpowiada wymaganiom firmy.
Zdalne szkolenia angielskiego dla firm
Dynamiczny rozwój technologii i powszechny dziś dostęp do internetu dają firmom z każdej branży nowe możliwości w zakresie nauki języków obcych przez pracowników. Elastyczność czasowa, korzyści finansowe i skuteczność nauczania to jedne z wielu zalet e-learningu. Z szacunków wynika, że w kolejnych latach wydatki na rozwój e-learningu będzie dynamicznie wzrastać, a on sam stanie się wiodącą metodą zdobywania wiedzy.
E-nauka języka to dla firm inwestycja w dobrze wykształconych pracowników, sprawnie posługujących się językiem angielskim. Ma to szczególne znaczenie w przypadku firm, których działalność oparta jest w dużej mierze na kontaktach z zagranicznymi kontrahentami i klientami.
Firmom zainteresowanym udziałem w zdalnym kursie języka angielskiego polecamy skorzystanie z usług szkoły językowej British School ICT. Dzięki rozbudowanej platformie e-learningowej, oferuje ona profesjonalne szkolenia językowe oparte o starannie przygotowany program nauczania. Wysoką jakość nauczania, poza zoptymalizowanym programem, gwarantuje profesjonalna kadra lektorów, w tym native speakerów.
Organizowane kursy dają możliwość certyfikacji TOEIC (Test of English for International Communication). Egzamin TOEIC umożliwia uzyskanie ważnego na całym świecie dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na danym poziomie.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.