Zarządzanie testami: twarda i miękka strona Test Managera

Opublikowano: 30 maja 2012. Kategoria: Patronaty. Tagi:

Czas i miejsce: 4-5 lipca 2012 r., Warszawa

Zarządzanie testami: twarda i miękka strona Test Managera 1Szkolenie połączone z praktycznymi zadaniami prezentujące twardą wiedzę i miękkie kompetencje, które powinien posiadać każdy profesjonalny Test Manager. Jak konstruować proces testowy? Jak zarządzać testami? Jak budować zespól testowy?

Dobrze zdefiniowany proces testowy, odpowiednia strategia testowa i profesjonalnie dobrani testerzy stanowią o sukcesie zespołu testowego i skuteczności testów. Warto więc zainwestować w poznanie modeli testowych i dobrych praktyk zarządzania testami, nie zapominając o zarządzaniu zespołem ekspertów.

Szkolenie dostarczy Uczestnikom wiedzy z zakresu:

  • konstruowania Procesu Testowego;
  • zarządzania testami;
  • budowania zespołu testowego;
  • zarządzania zespołem testowym.

Podczas zajęć praktycznych będzie można nabyć następujące umiejętności:

  • określenie produktów cząstkowych Procesu Testowego;
  • zaprojektowanie przykładowych szablonów;
  • zdefiniowanie metryk testowych;
  • przeprowadzenie analizy Interesariuszy;
  • stworzenie Planu testów oraz Harmonogramu testów;
  • identyfikacja typu osobowościowego.

Szkolenie przeznaczone jest dla:

  • osób mających doświadczenie w obszarze testów i chcących rozwijać się w kierunku zarządzania testami;
  • kierowników i liderów testów, którzy chcą pogłębić swoje umiejętności praktyczne w obszarze zarządzania zespołem testowym oraz kandydatów na to stanowisko.

Czas trwania szkolenia: 2 dni, godz. 9-17 (2 x 8 godz.)

Szczegółowy program na tej stronie.

Kontakt z organizatorem:

Dorota Iwanicka
tel. 22 101 33 46
fax 22 244 25 37
e-mail: dorota.iwanicka@multitrain.pl

Dawid ZarazińskiZarządzanie testami: twarda i miękka strona Test Managera

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.