Połączenie Todoist (lub np. Wunderlist), Trello, Excela i oprogramowania do tworzenia mapy myśli – brzmi atrakcyjnie? Powinniście sprawdzić więc Zenkit – może zmienić Wasze podejście do tego typu oprogramowania.
Od kilkunastu dni mam przyjemność testować Zenkit. Jest to nowy program do zarządzania zadaniami i projektami. Głównymi wyróżnikami ma być dostęp do wielopoziomowych widoków Kanban (np. z podziałem na przypisania, statusy czy działy w firmie) oraz mapa myśli. Testuję na tyle aktywnie, że przeniosłem tam jeden z projektów w którym uczestniczę. Projekt teraz jest w bardzo dynamicznej fazie i muszę powiedzieć, że Zenkit spełnia oczekiwania i co najważniejsze, dzięki szybkim zmianom widoków mam pod ręką wszystkie ważne informacje.
Na pierwszy rzut oka można powiedzieć, że Zenkit udostępnia nam listę zadań jaką znamy, tyle że przedstawia ją w wielu różnych widokach. Lubisz tryb pracy oparty na Kanban – proszę bardzo. Wolisz jednak zadania rozrysowane jako mapa myśli? Jeden klik i gotowe. Jesteś fanem Excela i chcesz wszystkie zadania widzieć jako aktywną tabelę? Wybierz tylko odpowiedni widok. Przy Zenkit możemy więc porzucić stare nawyki i sprawdzić jak będzie wyglądać nasza lista w zupełnie innym widoku.
Jednym z najważniejszych punktów, które są przydatne jeśli szukasz czegoś więcej niż listy zadań jest możliwość definiowania własnych pól przy zadaniach. Jakie to mogą być pola? Na przykład – status prac, przypisanie do działu, przypisanie do obszaru, pracochłonność, czy stawka za godzinę. Co ciekawe – przy zdefiniowaniu pola „pracochłonność” Zenkit będzie traktować to pole niczym Excel i będziecie mogli na nim wykonywać zadania.
Rozpoczęliśmy tworzenie Zenkit ponieważ żadne narzędzie nie spełniało naszych oczekiwań. Używaliśmy Trello w naszym zespole, ale szybko osiągnęliśmy limity i musieliśmy skorzystać z innych programów, aby sprawnie prowadzić projekty. Chcemy, aby Zenkit wyeliminował potrzebę korzystania z wielu odrębnych narzędzi, które nie potrafią wymieniać danych między sobą. Jest oczywiście wiele innych rozwiązań – jednak nasze pozwala połączyć GTD, Kanban, Tabele, Kalendarz i Mapy myśli. Niebawem również dodamy wykresy Gantta, analitykę i moduł CRM – powiedział Peter Oehler, COO Zenkit.
O samym programie z pewnością usłyszymy jeszcze wiele dobrego, tymczasem zachęcam do testowania i przysyłania twórcom swoich uwag. Zapewniam, że wszystkie czytają!
Wpisy promowane
- Program do projektowania mebli w 3D – TopSolid WoodRozwój technologii daje spore możliwości w obszarze zwiększenia skuteczności i wydajności pracy projektantów i producentów mebli. Świetnym tego przykładem jest ...
- O co zapytać prawnika do spraw gospodarczych?Dla wielu przedsiębiorców świat prawa gospodarczego może być skomplikowany i pełen pułapek. Właśnie dlatego warto skorzystać z usług prawnika specjalizującego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.