Zaistnienie w świadomości klientów to najważniejsze zadanie marketingowców promujących daną firmę. Budowanie popularności powinno odbywać się etapami, przy wykorzystaniu różnych środków przekazu. Jedną z najskuteczniejszych form jest reklama multimedialna prezentowana na terenie dużych miast.
Skuteczność reklamy cyfrowej – dlaczego warto zainwestować w ekran reklamowy?
Reklama rozumiana jest najczęściej jako wykorzystanie tradycyjnych środków przekazu do promowania danej treści. Zazwyczaj jest to oferta konkretnej firmy, która ma skłonić klientów do zakupu. Oprócz przekazu medialnego, w miastach i przy drogach szybkiego ruchu stosuje się billboardy, które mają na celu przyciągnięcie wzroku podróżnych. W obecnych warunkach z uwagi na dużą liczbę tego typu reklam, osoby przejeżdżające coraz rzadziej skupiają swoją uwagę na prezentowanej treści.
Dużo większą efektywność działania reklamy można odnotować w przypadku przekazu multimedialnego, który jest widoczny z dużych odległości nawet w przypadku niedogodnych warunków atmosferycznych. Znajduje to zastosowanie zarówno w przypadku szlaków komunikacyjnych, jak i przedmieść największych polskich aglomeracji. Telebim Poznań czy telebim Wrocław znajdujący się przy wjeździe do miasta prezentuje ofertę, którą mogą być potencjalnie zainteresowani ludzie stojący w korku. Skupienie wzroku na ekranie reklamowym trwa dłużej niż na tradycyjnym statycznym billboardzie. Bezpośrednio przekłada się to na otrzymywany wynik sprzedażowy.
Dlaczego warto zdecydować się na telebim?
Telebimy montuje się w strategicznych punktach, które skupiają dużą liczbę osób. Celem jest trafienie do szerokiego grona odbiorców, gdzie mogą znajdować się potencjalni klienci. Poprzez zastosowaną technologię zwiększa się widoczność i przejrzystość prezentowanej treści. Widać to szczególnie w przypadku dużych ośrodków miejskich. Ekrany reklamowe Warszawa notują lepsze wyniki sprzedażowe niż statyczne formy popularne w ostatnich dekadach. Co więcej, wyświetlanie reklamy sprzyja zwiększonej liczbie zapytań ze strony potencjalnych klientów. Te dwa czynniki bezpośrednio się na siebie składają, zwiększając efektywność kampanii marketingowej.
Tradycyjny billboard ma formę statyczną. Zmiana prezentowanej reklamy wymaga zastąpienia inną. W przypadku telebimów problem ten zostaje rozwiązany. To narzędzie funkcjonalne pozwalające na szybką zmianę treści. Dzięki temu można modyfikować przekaz, co przekłada się na lepsze wyniki finansowe danej kampanii marketingowej.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.