Grupa Onet-RAS Polska we współpracy z Google wdrożyła w pełni platformę zarządzania powierzchnią reklamową DoubleClick for Publishers (DFP) by Google. Dzięki platformie grupa zaoferować chce swoim klientom wsparcie dla wszystkich najważniejszych światowych standardów reklamowych.
Platforma reklamowa DoubleClick for Publishers oferowana przez Google jest jednym z najbardziej zaawansowanych i kompleksowych systemów do zarządzania powierzchnią reklamową na świecie.
Jesteśmy jednym z wiodących wydawców cyfrowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i tym bardziej cieszymy się, że jako pierwsza grupa mediowa w Polsce wdrożyliśmy w pełni rozwiązanie DFP od Google. Dzięki wdrożeniu DFP będziemy mogli zaoferować klientom m.in. lepsze wsparcie dla narzędzi mierzących efektywność kampanii reklamowych na wielu platformach i urządzeniach, w tym strategicznych z naszej perspektywy platformach mobilnych – powiedział Marek Kowal, Group Data Officer w Ringier Axel Springer Media.
Wdrażając rozwiązanie DFP, Grupa Onet-RAS Polska zapewni swoim klientom lepsze wsparcie dla kampanii programmatic oraz zgodność ze wszystkimi standardami światowymi platform programatycznych. Domy mediowe i agencje które przy zakupie powierzchni reklamowych w mediach Grupy Onet-RAS Polska korzystają z rozwiązania Google Bid Manager, będą mogły zintegrować to rozwiązanie z DFP, dzięki czemu pomiary wyników kampanii reklamowych maja być bardziej spójne i łatwiejsze w analizie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.