DoubleClick

Zgoda na przejęcie firmy DoubleClick przez Google

Federalna Komisja Handlu (FTC) wyraziła zgodę na planowane przez Google przejęcie firmy DoubleClick, czołowego dostawcy usług i technologii związanych z wyświetlaniem w Internecie reklam graficznych. Firma Google ogłosiła w kwietniu 2007 r. zawarcie wiążącej umowy o nabyciu DoubleClick za 3,1 miliarda dolarów w gotówce. Sprzedającymi byli Hellman & Friedman – firma private equity z San

Zgoda na przejęcie firmy DoubleClick przez Google więcej »

Przegląd prasy 2007-04-16

Google kupi DoubleClick za 3,1 mld dolarów Nowa wyszukiwarka Onetu mTalk – nowy komunikator na komórkę Google kupi DoubleClick za 3,1 mld dolarów Google kupi firmę DoubleClick produkującą technologie do obsługi reklam w internecie. Zapłaci aż 3,1 mld dol. w gotówce Gazeta.pl http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,4061243.html?skad=rss Nowa wyszukiwarka Onetu Na rynku tzw. yellow pages pojawił się nowy konkurent.

Przegląd prasy 2007-04-16 więcej »

Przegląd prasy 2007-03-29

Ekskluzywne komputery w drewnianej obudowie Polsat na razie nie wejdzie w komórki Internet dla młodych twórców Groźny błąd w usługach Yahoo! DoubleClick na sprzedaż Ekskluzywne komputery w drewnianej obudowie Komputery, które są obecnie w sprzedaży, niemal zawsze mają obudowy z plastiku lub metalu, podobnie jak klawiatury, myszy i monitory. Z myślą o klientach, którzy nie

Przegląd prasy 2007-03-29 więcej »

Maciej Musioł – Dyrektor Generalny IDMnet

IDMnet to jedna z największych sieci reklamy internetowej w Polsce. O sytuacji firmy jak i całej branży reklamy on-line, planach na przyszłość i aktualnych projektach rozmawiamy z Maciejem Musiołem, nowym Dyrektorem Generalnym IDMnet. Redakcja: W czerwcu tego roku objął Pan stanowisko Dyrektora Generalnego IDMnet. Czy oznacza to rewolucyjne zmiany czy raczej kontynuację dotychczasowej „polityki” firmy?

Maciej Musioł – Dyrektor Generalny IDMnet więcej »

AdOcean w sieci Ad.net

Sieć reklamy internetowej Ad.net zakończyła wdrażanie nowego systemu adserwerowego – AdOcean, dostarczanego przez polską firmę o tej samej nazwie. Oprogramowanie to służy do zarządzania realizacją kampanii reklamowych w internecie. AdOcean zastąpił system DART 5.0 firmy DoubleClick, poprzednio używany przez sieć. 'Dynamiczny rozwój polskiego rynku reklamy internetowej wymaga od nas coraz nowocześniejszych rozwiązań technologicznych.’ – mówi

AdOcean w sieci Ad.net więcej »

Scroll to Top