Clipatize globalnie wyjaśnia działanie polskiej opaski do spania

Opublikowano: 11 lipca 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Inteligentna maska do spania Neuroon to obecnie jeden z wywołujących największe emocje projektów polskich startupów. Agencja content marketingowa Clipatize przygotowała serię filmów, które będą wykorzystywane w kampanii promocyjnej produktu, głównie w krajach Ameryki Północnej oraz Azji.

Nasze firmy mają w wielu miejscach bardzo podobne podejście, dzięki czemu doskonale rozumieliśmy się podczas produkcji i postprodukcji tego dużego projektu. Obie strony są przygotowane na niespodziewane wyzwania, elastyczne i przede wszystkim bardzo zaangażowane. To wszystko złożyło się na sukces. Explainer maski Neuroon to „ukochane dziecko” obu zespołów – powiedziała Julia Domagalik, account manager agencji Clipatize.

Neuroon to inteligentna maska do spania – automatycznie analizujące sen poprzez monitoring fal mózgowych i zwiększające jego efektywności, dzięki zastosowaniu pulsacyjnej terapii światłem. Neuroon, posiadający sześć głównych funkcji, ułatwiać ma użytkownikowi zasypianie, poprawia jakość snu oraz sprawia, że wstawanie rano staje się łatwiejsze. Ponadto maska pomagać ma zwalczyć negatywne efekty jet lagu, planuje drzemki oraz, jak zapewnia producent, dostarcza dodatkowej dawki energii potrzebnej w ciągu dnia.

Inteliclinic, producent Neuroona to także obecnie jeden z najgoręcej komentowanych i wzbudzających największe zainteresowanie startupów. Duże oczekiwania wobec produktu towarzyszą mu od samego początku – firma zebrała na platformie crowdfundingowej Kickstarter ponad cztery razy więcej funduszy niż zamierzała. Maska sprzedawana jest od sierpnia 2014, głównie w Japonii i Stanach Zjednoczonych, ale bardzo żywe zainteresowanie towarzyszy jej także w Polsce.

Agencja Clipatize zrealizowała serię krótkich filmów, tzw. explainerów, które będą wykorzystane do kampanii promującej Neuroon. Celem kampanii jest przede wszystkim edukacja rynku i prezentacja najważniejszych cech produktu i korzyści, jakie niesie jego używanie. Kampania kierowana jest głównie do krajów Ameryki Północnej i Azji, a w dalszej kolejności także Europy. Produkcja filmów została zakończona w czerwcu tego roku.

Dawid ZarazińskiClipatize globalnie wyjaśnia działanie polskiej opaski do spania

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Facebook Twitter

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Zajmuje się tematami związanymi z nowymi technologiami, biznesem, turystyką i kulturą. Szef firmy nuAurora.com, wydawca portalu DziennikTurystyczny.pl.