Clipatize

Clipatize globalnie wyjaśnia działanie polskiej opaski do spania

Inteligentna maska do spania Neuroon to obecnie jeden z wywołujących największe emocje projektów polskich startupów. Clipatize przygotowało serię filmów, które będą wykorzystywane w kampanii promocyjnej produktu, głównie w krajach Ameryki Północnej oraz Azji.

Social video – skąd tyle tekstów w filmach? [art. ekspercki]

Około 85 procent filmów w serwisach społecznościowych oglądana jest bez dźwięku. I choć rosnąca popularność social video jest na rękę wydawcom i marketerom, to „cicha rewolucja” już niekoniecznie. Stąd coraz częściej mamy do czynienia z filmami „do czytania”.

Content marketing i budowanie zaufania w B2B [art. ekspercki]

Rozpowszechnione jest przekonanie, że aby skutecznie promować jakiś produkt, usługę lub markę wystarczy dużo o tym mówić. To nie do końca prawda. Dobra promocja musi opierać się na zaufaniu konsumentów. Nie tylko w przypadku B2C, ale i B2B, a content marketing może być niezwykle użytecznym narzędziem w tym procesie.

Przewiń do góry