IAB Polska uruchamia pierwszą edycję konkursu Creative Showcase, którego celem jest promowanie kreatywności w internetowej reklamie graficznej. Najlepsze kreacje wyłaniane będą co kwartał przez jury złożone z ekspertów branży interaktywnej, marketerów i przedstawicieli domów mediowych.
Na początku bieżącego roku członkowie grupy roboczej brand advertising online działającej w ramach IAB Polska podjęli decyzję o przygotowaniu konkursu, którego celem będzie promowanie najbardziej atrakcyjnych i angażujących kreacji. Konkurs będzie odbywał się kwartalnie, a pierwsza, letnia edycja startuje już 30 maja. Zgłoszenia będą przyjmowane do 24 czerwca za pomocą formularza na stronie konkursowej. Jury rozpocznie obrady 7 lipca, a ogłoszenie wyników nastąpi 11 lipca 2011 roku. Polska edycja IAB Creative Showcase wzorowana jest na sprawdzonej formule konkursu organizowanego od 2003 roku przez brytyjską filię IAB.
„Agencje interaktywne w Polsce często tworzą kreacje na światowym poziomie, jednak nie zawsze mogą pozwolić sobie na odpowiednie promowanie efektów swojej pracy, przez co ich najlepsze kreacje nie zyskują należnego im rozgłosu i uznania. IAB Creative Showcase ma na celu zaprezentowanie publiczności pokaźnego zbioru najlepszych kreacji internetowych w Polsce oraz promowanie innowacyjnych pomysłów i realizacji.” – mówi Patrycja Sass–Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska.
IAB Creative Showcase organizowany jest przy współpracy z agencją GoldenSubmarine, która przygotowała serwis iabcreativeshowcase.pl
Najbardziej twórcze kampanie będą co kwartał oceniane przez jurorów, wśród których znajdą się eksperci z branży interaktywnej, ale również marketerzy i reprezentanci domów mediowych. Do każdego głosowania będą zapraszani goście specjalni. Spośród zarejestrowanych zgłoszeń wybierany będzie laureat – dwie kreacje otrzymają wyróżnienia. Na koniec każdego roku zostanie wręczona nagroda Grand Prix dla najlepszej kreacji spośród laureatów czterech kwartalnych edycji.
W konkursie IAB Creative Showcase udział może wziąć każda agencja, której kampania była kierowana do polskiego odbiorcy lub klienta. Każda kreacja jest oceniania według czterech głównych kryteriów:
• Atrakcyjność
• Innowacyjność
• Dopasowanie brandu
• Komunikacja wizerunku
Rejestracji można dokonać po zalogowaniu się na stronie konkursu. Możliwe jest zgłoszenie dowolnej liczby kreacji.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.