IAB Polska

Raport IAB Polska i PBI: reklama online w dobie post-cookie

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Polskie Badania Internetu (PBI) prezentują najnowszy raport „Reklama online w dobie post-cookie”, który stworzyli we współpracy z najlepszymi rynkowymi ekspertami. Publikacja kompleksowo omawia zagadnienia związane z projektowanymi zmianami dotyczących 3rd party cookies oraz ich wpływu na cały ekosystem reklamowy. Ciasteczka są fundamentem realizacji skutecznych i efektywnych kampanii online …

Raport IAB Polska i PBI: reklama online w dobie post-cookie więcej »

Branża digital cierpi na brak wyspecjalizowanych pracowników

Wśród europejskich pracodawców z branży digital aż 75% wskazuje, że brak odpowiednich kwalifikacji kandydatów jest główną barierą podczas procesu rekrutacji, a w przeważającej większości państw UE system edukacji nie nadąża za cyfrową rewolucją, która od kilkunastu lat dzieje się na naszych oczach – wynika z najnowszego raportu IAB Europe „Kapitał ludzki w środowisku cyfrowym”. Jak …

Branża digital cierpi na brak wyspecjalizowanych pracowników więcej »

Reklama cyfrowa dwóch prędkości

Według badania AdEx – zrealizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – w pierwszym kwartale 2017 roku nakłady na reklamę cyfrową wyniosły 890 mln zł, o 85 mln zł więcej niż rok wcześniej w porównywalnym okresie.

Obrażamy w internecie mniej, niż nam się wydaje

Wbrew utartym przekonaniom odsetek wypowiedzi przekraczających granice kultury wciąż jest w internecie marginalny, wskazują badania IAB Polska. Zdecydowana większość obraźliwych wpisów dotyczy polityki.

Prywatność w sieci – najnowszy raport IAB Polska

IAB Polska po raz drugi już zrealizował badanie internautów dotyczące prywatności. Do współpracy zaproszono podmioty, które mają istotny wpływ na kształt całego środowiska online – zarówno po stronie biznesu, jak i administracji.

Przewiń do góry