Divante znacznie zwiększa sprzedaż w sklepie home&you [case study]

Opublikowano: 19 września 2014. Kategoria: Sklepy internetowe. Tagi: ,

Divante przedstawiło case study ze współpracy ze sklepem home&you – wśród prezentowanych wyników firma chwali się średnim wzrostem sprzedaży na poziomie 36 proc. miesięcznie. Najlepsze akcje specjalne powodowały wzrost współczynnika konwersji o 368 proc.

oexdivanteDivante jest odpowiedzialne m.in. za obsługa kanałów marketingowych nastawionych na sprzedaż i inicjowanie i planowanie działań promocyjnych. Współpraca realizowana jest w modelu rozliczanym wyłącznie za efekt.

Działania marketingowe oraz ścisła współpraca zespołów Divante oraz home&you doprowadziły do wyraźnego wzrostu sprzedaży w sklepie internetowym home&you. W ciągu pierwszych miesięcy przychód generowany w sklepie internetowym rósł średnio o 36 proc. miesięcznie.

Akcje specjalne były realizowane w sposób płynny z zachowaniem odpowiedniej ciągłości. Najlepsze akcje specjalne zrealizowane w ramach współpracy doprowadziły m.in do wzrostu współczynnika konwersji o 368% w stosunku do średniej w danym okresie. Najskuteczniejsze akcje o charakterze cross selling’owym spowodowały wzrost średniej wartości koszyka o 111% w stosunku do średniej z danego okresu.

Zapraszamy do zapoznania się pełną wersją case study.

Sylwester KozakDivante znacznie zwiększa sprzedaż w sklepie home&you [case study]

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.