Google w porozumieniu z MasterCard i Citigroup zaimplementuje w urządzeniach działających w oparciu o system Android technologię, która umożliwia dokonywanie zakupów za pomocą „machnięcia” telefonem przed małym czytnikiem umieszczonym w sklepowej kasie, donosi WSJ.
System płatności, który chce wprowadzić Google ma dostarczać sprzedawcom więcej danych na temat konsumentów oraz umożliwiać wyświetlanie im bardziej spersonalizowanych ofert np. kuponów zniżkowych w pobliskich sklepach. Firma nie pobierać ma prowizji od dokonywanych transakcji.
Właściciele kart bankowych wydanych przez Citigroup będą mogli regulować transakcje za pomocą specjalnej aplikacji przeznaczonej dla obecnych i nadchodzących telefonów z Androidem. Celem Google jest zamiana telefonu w elektroniczny portfel, który pozwoli również na dostęp do jakieś formy statystyk wydatków.
Projekt znajduje się we wczesnej fazie rozwoju. Zadebiutować ma jednak jeszcze w tym roku. W projekt zaangażowana jest również firma VeriFone, która produkuje czytniki kart kredytowych dla kas fiskalnych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.