MasterCard

Mastercard: 1 na 4 małych firm w Europie ofiarą cyberataków

Najnowsze badanie przeprowadzone przez Mastercard wśród właścicieli małych firm w Europie ujawnia niepokojący trend: 1 na 4 ankietowanych przedsiębiorców przynajmniej raz stało się celem cyberoszustów. Najwyższe wskaźniki odnotowano w Irlandii (38%), Danii (35%) i Francji (29%). W Polsce 18% badanych przedsiębiorców przyznało, że ich firma znalazła się na celowniku cyberprzestępców. Podsumowanie • 1 na 4 […]

Mastercard: 1 na 4 małych firm w Europie ofiarą cyberataków więcej »

Mastercard promuje Click to Pay z loterią dla konsumentów

Mastercard, dostawca usług płatniczych, rozpoczął nową kampanię promującą usługę Click to Pay. Jest to globalny standard płatności kartą w e-commerce, który łączy wysoki poziom bezpieczeństwa transakcji z maksymalną wygodą dla użytkowników. W ramach kampanii, Mastercard organizuje loterię dla konsumentów, nagradzającą płatności realizowane za pomocą Click to Pay. Działania te są realizowane we współpracy z partnerami

Mastercard promuje Click to Pay z loterią dla konsumentów więcej »

Agent Pay: autonomiczne zakupy w e-commerce przez AI

Technologia sztucznej inteligencji zyskuje na znaczeniu w obszarze zakupów online. W kwietniu 2025 roku Mastercard zaprezentował system płatności o nazwie Agent Pay, który umożliwia cyfrowym agentom dokonywanie zakupów w imieniu użytkowników. Visa również pracuje nad podobnym rozwiązaniem, co sugeruje, że e-commerce stoi u progu istotnych zmian. Podsumowanie • Agent Pay to nowy system płatności, który

Agent Pay: autonomiczne zakupy w e-commerce przez AI więcej »

Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacji

Mastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci wyszukują i oglądają produkty w internecie. Shopping Muse pozwala personalizować doświadczenia zakupowe konsumentów – narzędzie to potrafi przekuć wyszukiwania wpisane nawet prostym, potocznym językiem na bardzo trafne rekomendacje produktów, dostosowane do oczekiwań i potrzeb klientów.

Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacji więcej »

Przewijanie do góry