Interaktywny projekt „Kumpel z Przeszłości” stworzony i realizowany przez agencję reklamową San Markos we współpracy z firmą On Board PR oraz Biurem Promocji Miasta Stołecznego Warszawy został nominowany do nagrody Golden Drum w kategorii Public engagement & participation. Znalazł się w ten sposób w ścisłej czołówce najlepszych projektów na świecie. Rozstrzygnięcie konkursu ma nastąpić w październiku b.r., podczas festiwalu Golden Drum w Portoroż, w Słowenii.
Na portalu społecznościowym Facebook stworzono dwa profile młodych ludzi – „Sosny” i „Kostka” – fikcyjnych powstańców. Aktualizowane codziennie, do końca Powstania (początek października) stanowią prywatną kronikę Powstania Warszawskiego widzianego oczami dwojga młodych ludzi. „Kostek” i „Sosna” piszą językiem ówczesnej młodzieży, opowiadają o swoich codziennych przeżyciach oraz umieszczają zdjęcia i filmy odzwierciedlające atmosferę tamtego okresu.
Dzięki temu udało się zaprząc nowe technologie do zakrzywienia czasu i podróży do 1944 roku. „Kostek” i „Sosna” stali się jednymi z najpopularniejszych postaci prywatnych na polskim Facebooku. Razem mają ponad 3000 przyjaciół, którzy komentują ich wpisy i toczą żywe dyskusje na temat Powstania.
Linki do profili, po zarejestrowaniu na FB:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000099598202
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000050158456
* * *
Agencja On Board PR jest dodatkowo nominowana w kategorii Public Affairs w związku z organizacją ogólnopolskiej kampanii dla NSZZ Solidarność. Celem projektu była poprawa warunków pracy w branży ochrony, edukacja pracowników tego sektora oraz przekonanie pracodawców o konieczności polepszenia warunków pracy ochroniarzy.
Prowadzone działania wsparły Solidarność w osiągnięciu strategicznych celów; podpisano porozumienia z sześcioma największymi firmami ochrony i zainicjowano proces przygotowania zmian regulacji prawnych istotnych dla sektora. „Kampania na rzecz pracowników ochrony” została już wcześniej nagrodzona – otrzymała nagrodę SABRE Award, honorową nagrodę Magellan Award oraz srebrną statuetkę Mercury Excellence Award.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.