Blablacar, platforma społecznościowa skupiająca osoby oferujące wspólne przejazdy, przejmuje konkurencyjną firmę Riders i debiutuje w Meksyku. Stanowisko Country Managera BlaBlaCar w Meksyku przejmie Alberto Padilla.
Specyfika lokalnego rynku to przede wszystkim wzrost cen paliwa w ciągu pięciu lat o 70 proc. i słabo rozwinięta infrastruktura kolejowa. To spowodowało sukces platformy Rides prowadzonej przez Alberto Padillę, Cristinę Palacios i Ignacio Cordero.
W ostatnich kilku latach BlaBlaCar pokazał, że potrafi dynamicznie wchodzić na nowe rynki oraz wprowadzać na swojej platformie pionierskie rozwiązania budujące bezpieczeństwo i zaufanie wśród użytkowników. Połączenie naszego doświadczenia z doświadczeniem BlaBlaCar nada nową dynamikę aktywnej społeczności, którą zbudowaliśmy w Rides. Liczymy, że razem przekonamy jeszcze więcej osób do umawiania się przez serwis na wspólne, ekonomiczne podróże. Meksykanie są niesamowicie rozmowni – większość z nich pewnie wskaże poziom „BlaBlaBla” w swoich profilach w serwisie BlaBlaCar – powiedział Alberto Padilla, który obejmuje stanowisko Country Managera BlaBlaCar w Meksyku.
Po zeszłotygodniowym ogłoszeniu przejęcia niemieckiego serwisu Carpooling.com oraz przyłączeniu węgierskiego Autohop, BlaBlaCar obecny jest w 19 krajach na całym świecie: działa w krajach Beneluksu, w Chorwacji, Francji, Hiszpanii, Indiach, Meksyku, Niemczech, Polsce, Portugalii, Rosji, Rumunii, Serbii, Turcji, na Ukrainie, na Węgrzech, we Włoszech oraz w Wielkiej Brytanii.
Niedawno przeprowadziliśmy wywiad z Michała Pawelcem, współzałożyciela BlaBlaCar.pl – zachęcamy do lektury!
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.