Najczęściej kupujemy odzież i książki – nowe badanie preferencji DPDgroup

Opublikowano: 27 kwietnia 2017. Kategoria: Sklepy internetowe. Tagi: , ,

Według badania preferencji konsumenckich internautów Barometr E-shopper przeprowadzonego przez DPDgroup, najpopularniejszymi artykułami kupowanymi online w Europie są odzież (48 proc.), książki (43 proc.) i obuwie (40 proc.). Kategorią o największym potencjale wzrostu są artykuły dekoracji wnętrz.

Sylwester KozakNajczęściej kupujemy odzież i książki – nowe badanie preferencji DPDgroup

Jak zmieniły się zachowania klientów sklepów internetowych [BADANIA]

Opublikowano: 23 marca 2017. Kategoria: Rynek. Tagi:

Nowe ogólnoeuropejskie badanie rynku Barometr E-shopper, przeprowadzone przez DPDgroup prezentuje najnowsze trendy w sektorze e-commerce, dotyczące zachowań konsumentów w internecie. Analizy potwierdzają, że wśród kluczowych czynników budowania przewagi rynkowej na znaczeniu zyskuje sposób dostarczenia przesyłki oraz obsługa klienta na tzw. „ostatniej mili”.

Dawid ZarazińskiJak zmieniły się zachowania klientów sklepów internetowych [BADANIA]