DPDgroup

DPDgroup przedstawia najnowsze preferencje i zwyczaje zakupowe online w Europie

Badanie DPDgroup Barometr E-shopper 2018, przeprowadzone przez instytut badawczy Kantar TNS na próbie niemal 25 tys. internautów w 21 krajach Europy, potwierdziły dotychczasowe tendencje rynkowe. Zwiększa się odsetek konsumentów, którzy dokonali zakupów w zagranicznych e-sklepach. Na znaczeniu zyskują także smartfony, które stają się coraz popularniejszym narzędziem służącym do zakupów w sieci. W zestawieniu z ubiegłorocznym […]

DPDgroup przedstawia najnowsze preferencje i zwyczaje zakupowe online w Europie więcej »

Jak zmieniły się zachowania klientów sklepów internetowych [BADANIA]

Nowe ogólnoeuropejskie badanie rynku Barometr E-shopper, przeprowadzone przez DPDgroup prezentuje najnowsze trendy w sektorze e-commerce, dotyczące zachowań konsumentów w internecie. Analizy potwierdzają, że wśród kluczowych czynników budowania przewagi rynkowej na znaczeniu zyskuje sposób dostarczenia przesyłki oraz obsługa klienta na tzw. „ostatniej mili”.

Jak zmieniły się zachowania klientów sklepów internetowych [BADANIA] więcej »

Scroll to Top