Serwis Favore.pl, który umożliwia firmom promowanie swoich usług w internecie, umożliwił łatwe wystawianie im opinii po skorzystaniu z oferty – bez konieczności logowania się do serwisu. Ulepszony został także system rezerwacji terminów.
W trosce o wiarygodność ocen oraz reputację przedsiębiorców, wprowadzony został szereg zabezpieczeń, które pozwolą zagwarantować rzetelność wystawianych opinii (m.in. rejestracja adresów IP i danych kontaktowych
opiniujących, ograniczenie liczby wystawianych opinii dla jednej usługi z danego adresu IP oraz możliwość zgłaszania zastrzeżeń do otrzymanej opinii).
Zmiany te mają na celu ułatwienie podjęcia decyzji odnośnie wyboru solidnego przedsiębiorcy w oparciu o doświadczenia innych użytkowników. Jest to także ukłon w stronę usługodawców, zamieszczających swoje oferty
w serwisie – modyfikacje ułatwią im zbieranie referencji od klientów i budowanie reputacji firmy na Favore.pl – mówi Mateusz Seifert, dyrektor portalu Favore.pl.
W Favore.pl został zmieniony także dotychczasowy system rezerwacji terminów świadczenia usług. Zastąpił go nowy, zintegrowany z systemem wysyłania zapytań dotyczących oferty. Rezerwacja terminu wiąże się teraz z wysłaniem do usługodawcy wiadomości z sugerowanym terminem realizacji usługi. Zabieg ten znacznie uprości (głównie niezalogowanym użytkownikom) kontakt z usługodawcami znalezionymi na Favore.pl, im z kolei ułatwi zarządzanie rezerwacjami i zapytaniami pochodzącymi z serwisu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.