Genesys: e-sklepy słabo przeciwdziałają utracie klientów

Opublikowano: 2 czerwca 2017. Kategoria: Rynek. Tagi:

Firma Genesys przedstawił wyniki badań, które wskazują, że polska branża e-commerce słabo zna i w niewielkim stopniu wykorzystuje narzędzia informatyczne ułatwiające finalizację transakcji. Tylko 17 proc. spośród ankietowanych sklepów kontaktuje się z klientem, który porzucił koszyk przed złożeniem zamówienia, a jedynie 13 proc. posiada wgląd w porzucony koszyk.

Dawid ZarazińskiGenesys: e-sklepy słabo przeciwdziałają utracie klientów

Seminarium IP Contact Center- prezentacja Genesys

Opublikowano: 20 września 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Qumak-Sekom S.A. jako partner firmy Genesys organizuje seminarium, na którym zaprezentowane zostanie nowe, softwarowe rozwiązanie w dziedzinie Contact Center. W dobie Internetu komunikacja oparta na protokole IP odgrywa coraz większą rolę w obszarze kontaktów z klientami. IP Contact Center firmy Genesys to platforma nowej technologii, która – przy pomocy mechanizmu Uniwersalnej Kolejki drugiej generacji (UQ2) – umożliwia płynną obsługę i …

Sylwester KozakSeminarium IP Contact Center- prezentacja Genesys