DLA Piper, Berry Project, SMV Group i JG Business Suport to nowe firmy w Izbie Gospodarki Elektronicznej. Obecnie e-Izba zrzesza ponad 175 podmiotów tworzących branżę e-gospodarki w Polsce. Nowi członkowie liczą m.in. na dostęp do wiedzy, wspólne inicjatywy edukacyjne i wymianę doświadczeń między ekspertami
Izba Gospodarki Elektronicznej rozwija branżę e-commerce, zrzeszając podmioty tworzące jej ekosystem. W ostatnim czasie jej reprezentacja została wzmocniona przez nowe firmy.
Od lat pomagamy spółkom z branży nowych technologii i e-commerce, w stosowaniu optymalnych, z punktu widzenia ich celów biznesowych, rozwiązań prawnych i podatkowych. Przystąpienie do e-Izby stanowi więc naturalną konsekwencję naszej wieloletniej współpracy z branżą — powiedział Krzysztof Wiater, partner zarządzający DLA Piper w Polsce.
Dołączenie do grona członków Izby Gospodarki Elektronicznej, to dla Berry Project naturalny krok w dalszym rozwoju. Jako agencja interaktywna o ugruntowanej pozycji i sporym doświadczeniu, chcemy zyskać realny wpływ na kreowanie standardów obowiązujących w polskim e-biznesie — dodał Marcin Mystkowski, prezes zarządu Berry Project.
Obszar e-commerce to dla naszej agencji jeden z priorytetowych kierunków rozwoju w najbliższych latach. Wierzymy, że przystąpienie SMG do Izby Gospodarki Elektronicznej przełoży się na obustronne korzyści wynikające z tej współpracy: dostęp do wiedzy, lepszy przepływ informacji, wspólne inicjatywy edukacyjne i wymianę doświadczeń między ekspertami — powiedział Paweł Wojciechowski, business director SMG PM.
Bycie członkiem e-Izby to dostęp do nowości legislacyjnych oraz raportów e-commerce, dotyczących zagranicznych rynków, które są istotne dla naszych klientów i ich kierunków rozwoju. Bardzo ważne są również dla nas informacje o branżowych wydarzeniach czy szkoleniach, na których warto być — dodała Joanna Gosiewska-Kozłow z JG Business Support.
Jednym z obszarów działalności Izby Gospodarki Elektronicznej jest networking biznesowy. Już 18 listopada odbędzie się gala konkursu e-Commerce Polska awards 2015, podczas której poznamy wyróżnione i nagrodzone w konkursie sklepy.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.