Storino.pl dostępne w e-sklepach

Opublikowano: 30 marca 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Storino.pl to polskie narzędzie do przesyłania, synchronizacji i archiwizacji danych, oparte na technologii Cloud Computnig, które od kilku dni jest dystrybuowane za pośrednictwem sklepów internetowych – między innymi w avans.pl i morele.net.

Sylwester KozakStorino.pl dostępne w e-sklepach

E-zakupy oczami klientów: jesienna edycja raportu Opineo.pl i Skąpiec.pl

Opublikowano: 15 listopada 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Opineo.pl oraz Skąpiec.pl po raz kolejny przygotowały raport „E-zakupy oczami klientów. Znaleźć w nim można ranking sklepów internetowych, zestawienia najpopularniejszych produktów oraz praktyczny poradnik e-konsumenta.

Hanna LaskowskaE-zakupy oczami klientów: jesienna edycja raportu Opineo.pl i Skąpiec.pl

Ranking Money.pl i Wprost: Najlepsze polskie sklepy internetowe.

Opublikowano: 19 października 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

W sklepach internetowych Polacy zostawią w tym roku, według prognoz, ponad 13 miliardów złotych, śrubując kolejny rekord. Dziennikarze Money.pl i tygodnika Wprost po raz kolejny zbadali największe i najpopularniejsze e-sklepy w Polsce.

Hanna LaskowskaRanking Money.pl i Wprost: Najlepsze polskie sklepy internetowe.

Morele.net powiększa sieć punktów odbiorczych

Opublikowano: 5 czerwca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi:

Morele.net dynamicznie rozwija sieć punktów odbiorczych, tzw. NetPunktów. Aktualnie sklep dysponuje ośmioma punktami w całej Polsce – od kilku dni z takiej opcji odbioru towaru mogą korzystać klienci z okolic Trójmiasta.

Hanna LaskowskaMorele.net powiększa sieć punktów odbiorczych

Przegląd praktyk usability w polskim e-Commerce

Opublikowano: 21 stycznia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , ,

Niemal 100% internautów słyszało o zakupach przez internet, a około 70% deklaruje, że przynajmniej raz z niej skorzystała, jedna trzecia z nich robi zakupy przez Internet kilka razy w miesiącu, a ponad 40% z nich – kilka razy w roku. Przegląd praktyk usability w polskim e-commerce wykonany przez Katarzynę Osińską jest skierowany do właścicieli i twórców sklepów internetowych oraz wszystkich zainteresowanych tematyką użyteczności.

Hanna LaskowskaPrzegląd praktyk usability w polskim e-Commerce