morele.net

morele.net wśród klientów GetResponse

Sklep morele.net zdecydował się powierzyć swoje działania digitalowe GetResponse, platformie oferującej narzędzia do online marketingu i marketing automation.

Storino.pl dostępne w e-sklepach

Storino.pl to polskie narzędzie do przesyłania, synchronizacji i archiwizacji danych, oparte na technologii Cloud Computnig, które od kilku dni jest dystrybuowane za pośrednictwem sklepów internetowych – między innymi w avans.pl i morele.net.

Storino.pl dostępne w e-sklepach 1

Morele.net powiększa sieć punktów odbiorczych

Morele.net dynamicznie rozwija sieć punktów odbiorczych, tzw. NetPunktów. Aktualnie sklep dysponuje ośmioma punktami w całej Polsce – od kilku dni z takiej opcji odbioru towaru mogą korzystać klienci z okolic Trójmiasta.

Przegląd praktyk usability w polskim e-Commerce

Niemal 100% internautów słyszało o zakupach przez internet, a około 70% deklaruje, że przynajmniej raz z niej skorzystała, jedna trzecia z nich robi zakupy przez Internet kilka razy w miesiącu, a ponad 40% z nich – kilka razy w roku. Przegląd praktyk usability w polskim e-commerce wykonany przez Katarzynę Osińską jest skierowany do właścicieli i twórców sklepów internetowych oraz wszystkich zainteresowanych tematyką użyteczności.

Przewiń do góry