morele.net wśród klientów GetResponse
Sklep morele.net zdecydował się powierzyć swoje działania digitalowe GetResponse, platformie oferującej narzędzia do online marketingu i marketing automation.
Sklep morele.net zdecydował się powierzyć swoje działania digitalowe GetResponse, platformie oferującej narzędzia do online marketingu i marketing automation.
Storino.pl to polskie narzędzie do przesyłania, synchronizacji i archiwizacji danych, oparte na technologii Cloud Computnig, które od kilku dni jest dystrybuowane za pośrednictwem sklepów internetowych – między innymi w avans.pl i morele.net.
Opineo.pl oraz Skąpiec.pl po raz kolejny przygotowały raport „E-zakupy oczami klientów. Znaleźć w nim można ranking sklepów internetowych, zestawienia najpopularniejszych produktów oraz praktyczny poradnik e-konsumenta.
E-zakupy oczami klientów: jesienna edycja raportu Opineo.pl i Skąpiec.pl więcej »
W sklepach internetowych Polacy zostawią w tym roku, według prognoz, ponad 13 miliardów złotych, śrubując kolejny rekord. Dziennikarze Money.pl i tygodnika Wprost po raz kolejny zbadali największe i najpopularniejsze e-sklepy w Polsce.
Ranking Money.pl i Wprost: Najlepsze polskie sklepy internetowe. więcej »
Morele.net dynamicznie rozwija sieć punktów odbiorczych, tzw. NetPunktów. Aktualnie sklep dysponuje ośmioma punktami w całej Polsce – od kilku dni z takiej opcji odbioru towaru mogą korzystać klienci z okolic Trójmiasta.
Morele.net, najlepszy internetowy sklep komputerowy roku 2008 – wg rankingu tygodnika Wprost i portalu Money.pl – został nowym właścicielem pokrewnego sklepu 1klik.pl.
Sklep internetowy 1klik.pl przejęty przez Morele.net więcej »
Niemal 100% internautów słyszało o zakupach przez internet, a około 70% deklaruje, że przynajmniej raz z niej skorzystała, jedna trzecia z nich robi zakupy przez Internet kilka razy w miesiącu, a ponad 40% z nich – kilka razy w roku. Przegląd praktyk usability w polskim e-commerce wykonany przez Katarzynę Osińską jest skierowany do właścicieli i twórców sklepów internetowych oraz wszystkich zainteresowanych tematyką użyteczności.