Konkurs organizowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej kierowany jest do sklepów internetowych oraz, co jest nowością tegorocznej edycji, do banków i zakładów ubezpieczeniowych. Zgłoszenia do konkursu można nadsyłać do 5 września. Po etapie zgłoszeń, aplikacje zostaną ocenione przez jury składające się z grona profesjonalistów praktyków w branży e-handlu.
Konkurs jest prestiżowym wydarzeniem dla branży, który aktywizuje do zwiększania konkurencyjności w tak dynamicznym sektorze jak rynek cyfrowy. Jego celem jest nagradzanie podmiotów gospodarki cyfrowej, które w sposób najlepszy i najszybszy dostosowują się do zmian, jakie zachodzą na współczesnym rynku.
W konkursie może wziąć udział każdy sklep online, a także banki i ubezpieczyciele, którzy aktywnie działają w obszarze cyfrowych technologii. Zgłoszenia przyjmowane są do 5 września. Zgodnie z regulaminem każdy sklep może zgłosić się maksymalnie w trzech kategoriach, a banki i zakłady ubezpieczeniowe w dedykowanej dla siebie kategorii.
KATEGORIE DLA SKLEPÓW:
Kategorie z zakresu brandingu:
• Innowacja roku
• Pomysł promocyjny roku
• Design roku
• Mobilny design roku
• Spójność marki w różnych kanałach sprzedaży
Kategorie z zakresu sprzedaży:
• Strona roku
• Przełamanie nieufności
• m-¬Commerce
• Najlepsze dostosowanie sklepu do sprzedaży wielokanałowej
NOWE KATEGORIE W TEJ EDYCJI:
Kategoria dla sektora bankowego:
• Najbardziej cyfrowy bank
Kategoria dla sektora ubezpieczeniowego:
• Najbardziej cyfrowy ubezpieczyciel
Po etapie zgłoszeń, aplikacje sklepów, banków oraz ubezpieczycieli zostaną ocenione przez jury składające się z grona profesjonalistów praktyków w branży e-handlu. Tradycyjnie sklepy będą też oceniane przez klientów w głosowaniu e-konsumentów. Lista nominowanych w poszczególnych kategoriach zostanie ogłoszona 20 października, a laureatów – 17 listopada podczas gali, która odbędzie się w Warszawie.
Szczegóły dotyczące konkursu dostępne są na www.ecpawards.pl. Nad poprawnością głosowania czuwa audytor konkursu – Kancelaria Lubasz i Wspólnicy. Sponsorami wydarzenia są: ORBA, Przelewy24 i Visa Europe. Nasza Redakcja objęła konkurs swoim patronatem medialnym.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.