W dniach 9-11 maja odbył się „E-biznes festiwal”. Jego celem było przekazanie praktycznej wiedzy na temat biznesu prowadzonego w internecie.
Wymownym tytułem „To e- or not to be” Rafał Brzoska (InPost) celnie podsumował zmiany zachodzące w ostatnich latach: albo nauczysz się wykorzystywać media elektroniczne albo znikasz z rynku. Dlatego celem „E-biznes festiwalu” było przekazanie praktycznej wiedzy na temat biznesu prowadzonego w internecie.
Dzięki internetowi nawet nastolatki mogą zostać milionerami – wystarczy dobry pomysł i sprawna realizacja, przekonują niektórzy. Praktycy zaproszenie na E-biznes festiwal obalali ten mit twierdząc, że rzeczywistość nie jest tak różowa. Bartłomiej Rak (Someday Interactive, Emineo) jako trzy najważniejsze elementy wymienił sprzedaż, sprzedaż i sprzedaż. Przyda się również umiejętność zarządzania, sprawne kontrolowanie i planowanie finansów, dobry zespół i wsparcie ze strony bliskich. Nadal jednak nie uda się bez pełnego zaangażowania i entuzjazmu ze strony pomysłodawcy – przekonywał Marcin Bielówka, prezes Funduszu Zalążkowego Krakowskiego Funduszu Technologicznego. W 70 proc. o powodzeniu pomysłu decyduje osoba, kto będzie pomysł realizował, mówił. Dlatego trudno dobre i oryginalne pomysły ukraść czy podrobić.
Również tradycyjne przedsiębiorstwa odczuwają zmiany jakie wymusza nowe medium w kontakcie z odbiorcami. Dotychczasowe formy reklamy tracą skuteczność, podstawą komunikacji staje się dialog, wymiana opinii, interakcja. W niecodzienny sposób odpowiedziała na te zmiany firma Berrylife, która na „E-biznes festiwalu” zaprezentowała interaktywne formy reklamy. Interaktywna ściana i podłoga oraz gigantyczne dotykowe ekrany przykuwają wzrok, zatrzymują przechodniów, zachęcają do kontaktu i zabawy, przekonywali przedstawiciele firmy.
„E-biznes festiwal” odbył się w dniach 9-11 maja 2011. W ramach festiwalu zrealizowano 34 szkolenia tematyczne (ponad 4000 miejsc szkoleniowych), w których wzięło udział ponad 1000 osób. Na stronie www.efestiwal.net zamieszczone zostaną prezentacje z wykładów i warsztatów udostępnione przez prelegentów.
Redakcja e-biznes.pl była patronem medialnym wydarzenia.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.