W dniach 9-11 maja odbył się „E-biznes festiwal”. Jego celem było przekazanie praktycznej wiedzy na temat biznesu prowadzonego w internecie.
Wymownym tytułem „To e- or not to be” Rafał Brzoska (InPost) celnie podsumował zmiany zachodzące w ostatnich latach: albo nauczysz się wykorzystywać media elektroniczne albo znikasz z rynku. Dlatego celem „E-biznes festiwalu” było przekazanie praktycznej wiedzy na temat biznesu prowadzonego w internecie.
Dzięki internetowi nawet nastolatki mogą zostać milionerami – wystarczy dobry pomysł i sprawna realizacja, przekonują niektórzy. Praktycy zaproszenie na E-biznes festiwal obalali ten mit twierdząc, że rzeczywistość nie jest tak różowa. Bartłomiej Rak (Someday Interactive, Emineo) jako trzy najważniejsze elementy wymienił sprzedaż, sprzedaż i sprzedaż. Przyda się również umiejętność zarządzania, sprawne kontrolowanie i planowanie finansów, dobry zespół i wsparcie ze strony bliskich. Nadal jednak nie uda się bez pełnego zaangażowania i entuzjazmu ze strony pomysłodawcy – przekonywał Marcin Bielówka, prezes Funduszu Zalążkowego Krakowskiego Funduszu Technologicznego. W 70 proc. o powodzeniu pomysłu decyduje osoba, kto będzie pomysł realizował, mówił. Dlatego trudno dobre i oryginalne pomysły ukraść czy podrobić.
Również tradycyjne przedsiębiorstwa odczuwają zmiany jakie wymusza nowe medium w kontakcie z odbiorcami. Dotychczasowe formy reklamy tracą skuteczność, podstawą komunikacji staje się dialog, wymiana opinii, interakcja. W niecodzienny sposób odpowiedziała na te zmiany firma Berrylife, która na „E-biznes festiwalu” zaprezentowała interaktywne formy reklamy. Interaktywna ściana i podłoga oraz gigantyczne dotykowe ekrany przykuwają wzrok, zatrzymują przechodniów, zachęcają do kontaktu i zabawy, przekonywali przedstawiciele firmy.
„E-biznes festiwal” odbył się w dniach 9-11 maja 2011. W ramach festiwalu zrealizowano 34 szkolenia tematyczne (ponad 4000 miejsc szkoleniowych), w których wzięło udział ponad 1000 osób. Na stronie www.efestiwal.net zamieszczone zostaną prezentacje z wykładów i warsztatów udostępnione przez prelegentów.
Redakcja e-biznes.pl była patronem medialnym wydarzenia.
Wpisy promowane
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – ile to kosztuje?Prowadzisz sklep online, ale obecne obroty nie są dla Ciebie zadowalające? W wyszukiwarce plasujesz się dopiero na 3., 6. czy ...
- Szkolenia ISO – od wymagań do przewagi rynkowej Twojej organizacjiRosnąca presja regulacyjna, oczekiwania klientów oraz potrzeba budowania przewagi konkurencyjnej sprawiają, że szkolenia ISO wchodzą na stałe do strategii rozwojowych ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!