Krzysztof Nadolny i Krzysztof Czuba oraz ich projekt „Picadoo – innowacyjna reklama online” zwyciężyli w organizowanym przez Europejskie Centrum Doradztwa Finansowego „Konkursie na e-biznes”.
Laureaci pierwszego miejsca otrzymają pomoc w zdobyciu unijnego dofinansowania oraz – jeśli sobie zażyczą – znalezieniu inwestora, który pokryje wkład własny. Pozostałym nagrodzonym organizator zapewni kompleksowe doradztwo w zakresie stworzenia planu sfinansowania i prowadzenia e-biznesu oraz pozyskania unijnego wsparcia.
Konkursowe zmagania rozpoczęły się 1 lipca i trwały do 10 sierpnia. Aby wziąć udział w wyścigu o nagrody należało szczegółowo opisać pomysł na e-usługę lub cyfrowy produkt. Głównym kryterium oceny było nowatorskie podejście do e-biznesu i szansa na osiągnięcie komercyjnego sukcesu.
Zwycięski projekt zachwycił komisję oceniającą świeżym i odważnym spojrzeniem na internetowy biznes.
Zwyciężył projekt, który jest z jednej strony niezwykle innowacyjny, a z drugiej racjonalny pod względem ekonomicznym. Zresztą cała dziesiątka nagrodzonych pomysłów wyróżnia się nowatorskim podejściem do e-biznesu i ma szanse wprowadzać do sieci nowe trendy. Mamy nadzieję, że dzięki udziałowi w konkursie i naszej pomocy uda im się zrealizować swoje zawodowe plany i odnieść rynkowy sukces – mówi Mariusz Kłobucki, prezes ECDF.
Zwycięzca „Konkursu na e-biznes” nie będzie musiał walczyć o unijne dofinansowanie, gdyż ECDF, lider pod względem ilości wygrywanych projektów unijnych według rankingów magazynów „Fundusze Europejskie” i „Forbes”, zrobi to za niego. Już wkrótce wszystkie nagrodzone projekty otrzymają także fachowe wsparcie doradcze, które zwiększy szanse na zaistnienie na internetowym rynku.
ECDF pozytywnie zaskoczone zarówno frekwencją, jak i wysoką jakością projektów, w przyszłości planuje realizację kolejnych konkursów.
Popularność naszego konkursu i szeroki wachlarz ciekawych pomysłów pokazuje, że młodzi e-biznesowcy mają naprawdę wielki potencjał. Warto wspierać początkujących przedsiębiorców, zwłaszcza w dziedzinie e-biznesu, ponieważ to właśnie oni mogą stworzyć projekty na miarę Naszej-Klasy czy Facebooka – dodaje Mariusz Kłobucki.
Partnerem „Konkursu na e-biznes” był „Puls Biznesu”. Patronat medialny nad konkursem objęły portale: bankier.pl, MamBiznes.pl, twoja-firma.pl, dlastudenta.pl i studente.pl oraz e-biznes.pl.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.