W czwartek 6 marca zakończyła sie miesięczna kampania promocyjna najnowszej wersji komunikatora Net pt. „Nasza pomarańcza”. Kampania skierowana była do ludzi młodych, uczniów gimnazjów, szkół średnich i studentów. Kampania promowała nowe usługi komunikatora Net 1.1.
Środek ciężkości kampanii przypadł na Internet (m.in. strony Bauer, PAP SA, BROŃ.PL). Do promocji wykorzystano mailing, doklejki do newsletterów i bannery. Najskuteczniejszy okazał się mailing. Akcję promocyjną przygotowała i zaplanowała firma AMP MEDIA właściciel komunikatora Net.
Warunkiem wygrania nietypowej nagrody – 10 KG pomarańczy był kontakt
z obsługą komunikatora poprzez wybrana usługę: netTELEFON, netCHAT, netPOCZTA oraz netSMS i przekazanie informacji „jak smakuje Net 1.1 w kolorach pomarańczy „”
Dzięki zastosowanym środkom w ciągu pierwszych 2 tygodni promocji o dodanych usługach komunikatora liczba zarejestrowanych użytkowników wzrosła do 30 tysięcy użytkowników.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.