Drogeria internetowa SuperKoszyk.pl obchodzi 10. rocznicę powstania. Sklep założony został w 2006 roku, na bazie wcześniejszych doświadczeń handlowych założycieli. W związku z rocznicą firma prowadzi działania promocyjne.
W związku z jubileuszem drogeria SuperKoszyk.pl przygotowała dla swoich klientów akcje promocyjne oraz rabaty, które przez cały czerwiec dostępne będą online. Dodatkowo – na ulicach Warszawy ruszyła kampania outdoorowa, a w portalach internetowych pojawiły się reklamy wizerunkowe promujące drogerię.
Asortyment drogerii to ponad 12 tysięcy produktów dostarczanych przez ponad 70 producentów. Produkty zgromadzone w sklepie podzielone są na kilka działów, które skutecznie ułatwiają klientom nawigację po stronie. SuperKoszyk.pl to także blog poradnikowy, w którym użytkownicy znaleźć mogą recenzje kosmetyków i wskazówki, ułatwiające codzienne prace domowe.
10 Lat obecności na rynku e-commerce to czas, który wymaga podsumowań. Zmieniały się czasy, rosły wymagania klientów, pojawiały coraz to nowocześniejsze technologie. Aby uzyskać i utrzymać status lidera na rynku musieliśmy uważnie przyglądać się trendom. Każdego roku obsługujemy ponad 100 tysięcy transakcji. Paczki wysyłane są bezpośrednio z własnego magazynu, dzięki czemu do minimum skracamy czas potrzebny na realizację zamówienia. Wystarczą zakupy za kwotę 150 złotych, aby skorzystać z bezpłatnej dostawy – powiedział Tomasz Grygieńć, właściciel drogerii.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.