Portal turystyczny VTrip.pl odwiedziło w styczniu ponad 100 000 unikalnych użytkowników (cookies) według badania gemiusTraffic. Rosnąca oglądalność portalu jest wynikiem stale rozwijanej oferty, rozbudowy portalu o nowe moduły, a także podjęciem współpracy z partnerami zewnętrznymi.
W przeciągu kilku lat aktywnej działalności VTrip.pl ugruntował swoją pozycję wśród internetowych dostawców usług turystycznych skierowanych do turystów i zwolenników aktywnego wypoczynku.
Dynamiczny wzrost zapoczątkowała reorganizacja portalu w 2004 roku, kiedy portal rozszerzył profil o platformę e-commerce. Do tego czasu był serwisem informacyjnym. VTrip.pl udostępnia użytkownikom szeroką wiedzę turystyczną o świecie, pozwalając zaplanować udaną podróż. Umożliwia jednocześnie szybką rezerwację imprez turystycznych wspieraną profesjonalnym doradztwem agenta.
Stały rozwój oferty a w szczególności rozwój portalu o nowe serwisy tematyczne pokazuje, że turystyka w internecie to nie tylko zakupy wycieczek i biletów lotniczych, ale także społeczność, która poszukuje informacji z określonej dziedziny turystyki. Przykładem tego jest serwis snowboard.vtrip.pl, stanowiący centrum informacyjne ze ścisłej dyscypliny sportu – turystyki aktywnej, w tym przypadku snowboardu. Takie podejście pozwala VTrip.pl być ’PORTALEM TURYSTYCZNYM’, a nie tylko kolejną witryną z ofertami turystycznymi.
'Podjęte działania i zainteresowanie internautów utwierdzają nas w przekonaniu, że idziemy w dobrym kierunku. Dowodem jest liczba 100 000 unikalnych użytkowników w badaniu gemiusTraffic, którzy odwiedzili nasz serwis w styczniu. Liczymy, że nowe projekty zaspokoją oczekiwania osób, które z nami podróżują i spędzają wolny czas. ’ – mówi Katarzyna Zielińska Product Development Manager portalu VTrip.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.