easyCALL przekroczył liczbę 100 000 klientów.
'Tak duża rzesza klientów, to na pewno dowód zaufania do jakości naszych usług i ogromy powód do dumy’ – mówi Michał Jakubowski – prezes NEUTRON-IT. 'Myślę, że pozyskanie tylu klientów było możliwe dzięki konsekwentnemu prowadzeniu przez nas polityki najniższych cen.’ – dodaje.
Sieć easyCALL jest finansowana w 100% polskim kapitałem. Pierwsze konto w sieci zostało założone 22 sierpnia 2004 roku, w tym samym roku easyCALL jako pierwszy polski operator VoIP wprowadził przydzielanie numerów telefonicznych umożliwiających obsługę połączeń przychodzących i wychodzących oraz wykonywanie połączeń za pomocą urządzeń będących całkowitym zamiennikiem tradycyjnego aparatu telefonicznego.
Usługa easyCALL oferowana jest w modelu pre-paid, w którym użytkownik może doładować konto kwotą 5, 15 lub 50 zł wybierając jeden z kilkunastu sposobów płatności. Usługa jest systematycznie udoskonalana w odpowiedzi na potrzeby i oczekiwania klientów.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!