easyCALL przekroczył liczbę 100 000 klientów.
'Tak duża rzesza klientów, to na pewno dowód zaufania do jakości naszych usług i ogromy powód do dumy’ – mówi Michał Jakubowski – prezes NEUTRON-IT. 'Myślę, że pozyskanie tylu klientów było możliwe dzięki konsekwentnemu prowadzeniu przez nas polityki najniższych cen.’ – dodaje.
Sieć easyCALL jest finansowana w 100% polskim kapitałem. Pierwsze konto w sieci zostało założone 22 sierpnia 2004 roku, w tym samym roku easyCALL jako pierwszy polski operator VoIP wprowadził przydzielanie numerów telefonicznych umożliwiających obsługę połączeń przychodzących i wychodzących oraz wykonywanie połączeń za pomocą urządzeń będących całkowitym zamiennikiem tradycyjnego aparatu telefonicznego.
Usługa easyCALL oferowana jest w modelu pre-paid, w którym użytkownik może doładować konto kwotą 5, 15 lub 50 zł wybierając jeden z kilkunastu sposobów płatności. Usługa jest systematycznie udoskonalana w odpowiedzi na potrzeby i oczekiwania klientów.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!