OnetKonekt – usługa dostępu do Sieci, wprowadzona 5 tygodni temu przez Onet.pl we współpracy z Energis Polska, cieszy się rosnącą popularnością. Z niezależnego, ogólnopolskiego numeru dostępowego 020 95 80 skorzystało już ponad 100 000 Internautów, którzy wygenerowali ponad 1 900 000 sesji modemowych.
Dotychczasowe zainteresowanie usługą OnetKonekt oraz dynamicznie rosnąca liczba Internatów korzystających z usługi świadczy, iż rynek oczekiwał i bardzo pozytywnie zareagował na alternatywną możliwość dostępu do zasobów sieci.
Numer „do Internetu” oferowy przez Onet i Energis Polska umożliwia nie tylko szybkie i ekonomiczne połączenia, ale zapewnia równocześnie preferencyjny dostęp do szeregu dodatkowych usług i serwisów.
Do rosnącej popularności usługi przyczyniła się niewątpliwie bardzo duża łatwość instalacji jak i fakt, iż użytkownik chcący łączyć się poprzez OnetKonekt nie musi podpisywać żadnej dodatkowej umowy, ani też wnosić opłaty instalacyjnej lub abonamentowej.
Rozliczenie za czas spędzony w sieci otrzymujemy na dotychczasowym rachunku telefonicznym.
Jak powiedział Tomasz Kolbusz – prezes Onet.pl S.A. – „bardzo cieszy fakt, iż pomimo tego, iż cena połączeń jest z konieczności taka sama jak poprzez – jedyny do niedawna – ogólnopolski numer dostępowy oferowany przez TP S.A., bardzo duża ilość Internautów w listach do portalu podkreślała, iż wybrała nowy numer nie tylko ze względu na jego cechy użytkowe i dodatkowe usługi, ale przede wszystkim dlatego, iż otrzymali możliwość wyboru, a skorzystanie z OnetKonekt jest wyrazem ich sympatii dla portalu.”
Warto w tym miejscu wspomnieć, iż postulat partycypowania wydawców internetowych generujących ruch w sieci w przychodach, które w całości zasilają jak dotąd jedynie operatorów telekomunikacyjnych – jest aktualnie przedmiotem ożywionej dyskusji o nowym modelu finansowania budowy atrakcyjnych i wartościowych treści w Internecie.
Jarosław Mikos, prezes Energis Polska, przekroczenie 100 000 użytkowników numeru 020 95 80, komentuje: „Pierwszy miesiąc od wprowadzenia usługi wykorzystaliśmy na jej ustabilizowanie i poprawienie jakości technicznej. Jesteśmy zadowoleni z dynamiki wzrostu liczby użytkowników, bo dowodzi ona, iż nasza infrastruktura techniczna doskonale sprawdza się w działaniu”.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.