Wortal Telefon.GSM po raz pierwszy w swojej historii osiągnął poziom ponad 100 000 unikalnych użytkowników miesięcznie (wg najnowszego badania Megapanel/PBI). Przekroczenie tej symbolicznej liczby jest wynikiem pracy redakcji nad zawartością merytoryczną oraz maksymalnym uproszczeniem wyglądu strony internetowej.
Rok 2005 jest przełomowym w działalności wortalu. W ciągu pół roku, w okresie od marca do września br. oglądalność serwisu zwiększyła się czterokrotnie. Bardzo duża dynamika wynika z coraz większego zapotrzebowania na różne formy komunikacji – przed wszystkim mobilnej. Wiele również dzieje się u krajowych operatorów. Największym zainteresowaniem w ostatnich miesiącach cieszyły się trzy tematy: przetarg na czwartego operatora komórkowego, konflikt wśród udziałowców Polskiej Telefonii Cyfrowej, oraz rebranding sieci Idea, czyli wprowadzenie na rynek marki Orange.
– Przez cały czas pracujemy nad ulepszeniem naszej strony. Staramy się iść z duchem czasu, dlatego proponujemy wiele alternatywnych źródeł dostępu do informacji w serwisie, takich jak kanały RSS, newsletter, WAP. Chętnie wysłuchujemy sugestii i opinii użytkowników. W najbliższym czasie planujemy kolejne zmiany, wprowadzenie nowych działów oraz usług. Szacujemy, że w ciągu najbliższych 6 miesięcy oglądalność serwisu Telefon.GSM przekroczy liczbę 200 000 użytkowników miesięcznie – powiedział Tomasz Pietrowski, redaktor serwisu Telefon.GSM
Działania redakcji portalu mają na celu umocnienie wysokiej pozycji wśród wortali telekomunikacyjnych, pozyskanie nowych partnerów oraz rozwój samego serwisu, co najmniej tak dynamiczny, jaki prezentuje cała branża telekomunikacyjna.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.