Zaledwie roku i kilku miesięcy potrzebowała firma e-petrol.pl, by stać się znanym i cenionym partnerem dla podmiotów z branży naftowej.
Wrocławska spółka trafiła w niszę rynkową i z sukcesem ją wykorzystała. Na efekty nie trzeba było długo czekać. 20 sierpnia 2002 firmie przybył kolejny powód do radości – już po dziesięciu miesiącach od uruchomienia, na Elektronicznej Giełdzie Paliw pojawiła się tysięczna oferta.
Platforma transakcyjna stworzona przez e-petrol.pl, jako miejsce spotkań biznesowych dla firm zajmujących się obrotem paliwami, umożliwia znalezienie najkorzystniejszej oferty, zarówno kupna jak i sprzedaży oraz zawarcie transakcji. Sprzedającym pozwala na obniżenie kosztów handlowych i zwiększenie obrotu towarowego, Kupującym zapewnia niezależność i bezpieczeństwo, pozwala na swobodny wybór dostawcy.
Elektroniczna Giełda Paliw umożliwia Klientom e-petrol.pl samodzielne składanie i kontrolowanie zleceń obejmujących wszystkie gatunki benzyn, oleju napędowego, opałowego, gazu płynnego (LPG) oraz innych produktów petrochemicznych.
Realizacja umów handlowych i pozyskiwanie nowych Klientów sprawia, że liczba ofert pojawiających się w ciągu jednego miesiąca ciągle rośnie. Średnio, w ostatnim półroczu (w okresie od lutego do lipca 2002), pojawiało się 128 nowych ofert miesięczne; 78% ogólnej liczby to oferty sprzedaży, zaś 22% stanowiły zapytania o możliwość zakupu paliw. Średnia miesięczna wartość paliw, oferowanych przez sprzedających wyniosła ponad 16 mln PLN. Od września 2001, kiedy to uruchomiona została platforma transakcyjna e-petrol.pl, łączna wartość towaru przekroczyła 130 mln PLN.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.