Sprzedaż kampanii reklamowych w Portalu Internetowym o2.pl i Komunikatorze Tlen.pl na miesiąc czerwiec osiągnęła rekordową w historii istnienia spółki kwotę. Przychody ze sprzedaży reklamy wyniosą w miesiącu czerwcu 150 000 PLN, co stanowi połowę przychodu portalu o2.pl z pierwszego kwartału 2003 roku. Oznacza to, że wysokość sprzedaży w o2.pl i w związanych z portalem produktach takich jak Komunikator Tlen.pl, będzie o 235 % wyższa od analogicznych wielkości z roku 2002.
„Wysoka sprzedaż portalu o2.pl jest wynikiem stabilnej pozycji portalu i związanych z nim produktów na rynku, oraz wzrostu zasięgu do ponad 1650 000 internautów. o2.pl oferuje przede wszystkim narzędzia do komunikacji -darmowe konta e-mail, komunikator internetowy, serwis randkowy. Użytkownik podczas zakładania konta wypełnia ankietę z pytaniami o miejsce zamieszkania, wiek, sytuacje zawodową, branżę, z którą jest związany, oraz zainteresowania. Dzięki temu naszym klientom oferujemy możliwość dokładnego określenia grupy docelowej. Nasi reklamodawcy cenią sobie również sposób naliczania opłat za targetowanie. Dodawanie kolejnych kryteriów doboru nie podnosi kosztów reklamy, jak to ma miejsce w modelach sprzedaży konkurencyjnych podmiotów.” Mówi Michał Brański z portalu o2.pl.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!