W XII edycji Ogólnopolskiego Konkursu Reklamy „Kreatura” 2007/2008 jury przyznało 17 nagród i 1 nagrodę specjalną. Na short-liście znalazły się 43 prace ze 135 nadesłanych do konkursu. Nagrody zostaną rozdane w czasie gali finałowej 11 kwietnia w Fabryce Trzciny w Warszawie.
Przewodniczącym tegorocznego jury jest Philippe Boutie, CEO francuskiej agencji Lamtar Planning & Communications. W składzie są także: Serge Feneneko, partner z holenderskiej agencji Novocortex, Vlad Vasyukhin, popularny rosyjski pisarz, dziennikarz i copywriter, Ingmar Janson, managing director sieci agencji Scholz & Friends International, oraz Nina Dinjaski, business development director w OpenAd Group w Słowenii.
Konkurs obejmuje 14 kategorii: żywność, napoje, usługi, dom, artykuły gospodarstwa domowego, biuro, zdrowie i uroda, motoryzacja, firma, kampania, materiały promocyjne, reklama społeczna, reklama własna i techniki.
Organizatorem konkursu jest VFP Communications, wydawca m.in. tygodnika "Media & Marketing Polska".
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.