Serwis 9sekund.pl, porównujący oferty różnych sklepów i serwisów aukcyjnych, prezentuje obecnie już ponad 2,5 miliona produktów i usług.
Tak duża ilość ofert to gwarancja dla naszych klientów, że znajdą to, czego szukają. – zapewnia szef projektu, Łukasz Kuncewicz. – Jeśli mamy taką możliwość, staramy się pokazać klientowi ten sam produkt w różnych sklepach tak, by mógł porównać jego cenę, koszty wysyłki, opinie o sklepach. Dzięki temu łatwo wybierze najlepszą dla niego ofertę.
Nie narzekamy na oglądalność. – twierdzi Marcin Górecki, analityk z 9sekund.pl. – W ciągu roku odwiedziło nas ponad milion użytkowników. To dobry wynik, szczególnie że Polacy na razie dosyć nieufnie podchodzą do zakupów przez internet.
W tej branży liczy się zysk dla klienta. – dodaje Łukasz Kuncewicz. – Im więcej ofert dla niego przeszukamy, tym większa szansa, że znajdziemy coś tańszego, i w ten sposób klient zaoszczędzi na wydatkach. Liczba 2,5 miliona stawia nas na pierwszym miejscu wśród platform handlowych w Polsce, i choć przetwarzanie tak dużej ilość danych generuje sporo problemów, uważamy, że warto.
Porównywarka cen 9sekund.pl prezentuje także oferty największych serwisów aukcyjnych. Klienci mogą przeglądać zarówno produkty nowe, jak i używane. Przykładowo, w dniu 26 listopada, aparat cyfrowy Nikon D50, kosztujący w najtańszym sklepie internetowym 2289 złotych, na aukcji można było kupić już za 1999 złotych. Te prawie 300 złotych różnicy to czysty zysk dla klienta.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.