W tym roku jako Dzień Darmowej Dostawy wybrano 2 grudnia – w tym dniu klienci sklepów, które zgłoszą się do akcji, będą mogli zrobić zakupy internetowe bez ponoszenia kosztów dostawy. Akcja jest organizowana przez eKomercyjnie.pl.
Od 19 października jest możliwa rejestracja sklepów internetowych, zapisy potrwają do 30 listopada.
W poprzedniej edycji wzięło udział ponad 1 800 sklepów, a użytkownicy wygenerowali 4,3 mln przejść na strony sklepów internetowych. W dniu finału – 3 grudnia – serwis eKomercyjnie przekierował na strony sklepów 2 mln użytkowników.
Największą popularnością wśród klientów w zeszłym roku cieszyły kategorie: dla dzieci, uroda, dom i ogród, książki i komiksy, apteka; AGD i RTV.
Wszystkie informacje związane z akcją znajdują się na stronie dziendarmowejdostawy.pl
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!