W tym roku jako Dzień Darmowej Dostawy wybrano 2 grudnia – w tym dniu klienci sklepów, które zgłoszą się do akcji, będą mogli zrobić zakupy internetowe bez ponoszenia kosztów dostawy. Akcja jest organizowana przez eKomercyjnie.pl.
Od 19 października jest możliwa rejestracja sklepów internetowych, zapisy potrwają do 30 listopada.
W poprzedniej edycji wzięło udział ponad 1 800 sklepów, a użytkownicy wygenerowali 4,3 mln przejść na strony sklepów internetowych. W dniu finału – 3 grudnia – serwis eKomercyjnie przekierował na strony sklepów 2 mln użytkowników.
Największą popularnością wśród klientów w zeszłym roku cieszyły kategorie: dla dzieci, uroda, dom i ogród, książki i komiksy, apteka; AGD i RTV.
Wszystkie informacje związane z akcją znajdują się na stronie dziendarmowejdostawy.pl
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!